Trekantet vindue

Nogen der har nogle gode forslag til hvor jeg finder mig et trekantet vindue med målene 186 bred og 55,5 høj. Det skal ikke kunne åbnes, og være med energi rude.

Ole
Nogen der har nogle gode forslag til hvor jeg... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra PeterR

Ja, du er detsværre inde i en verden fuld af ulovlige karteller.

MVH


Så lige at et par af de store aktører inden for VVS-branchen har fået forbud mod at fusionere, idet myndighederne mente, det ville undergrave konkurrencen.
Så en gang imellem kan konkurrencemyndighederne da være vågne.
Som forbruger, har jeg sjældent oplevet at store fusioner har ført til glæde og gavn for mig.

Jeg har lige købt nogle kloakrør, hvor iblandt et officielt kostede ca. kr. 100+ og det fik jeg via en netbutik til ca. 30.
Så selv om der hakkes på div. netbutikker, priser jeg mig lykkelig over at de findes, og jeg bruger dem i stigende omfang, for at omgå div. karteller og andre konkurrencebegrænsninger.

Mht. glas via netbutik, er min erfaring, at det tog ikke så lang tid, som de, dengang jeg handlede, stipulerede.

Med venlig hilsen
ktm

 

Næh næ, det var skam Wavin i de sammenlignede tilfælde og varen kom direkte fra et af de store grossistfirmaer som afsender!!!

Har lige i dag fået en stump til min gamle Range Rover til 272 kr. + moms. Den kunne jeg have købt i England for 28 kr. + eng. moms. Fragt i DK 90 kr. Fra England 110 kr. Utroligt man ikke kan lære det! :-(

Med venlig hilsen
ktm

 

Er der plads i bredden til en ny termorude, hvis der før kun har været et stykke tyndt glas..! evt. kan du bruge nogle smallere glaslister !

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis