vandpumpe "fiskekutter"

Har haft skiftet toppakningen på min dames bil. Den blandende liigepludselig vand og olie (meget) Total hvid røg.. Fik bilen hjem på et fad og skiftede pakningen og alt det der..

Den starter nu meget fint. Men den larmer meget fra vandpumpen. Og nar jeg mærker på slangerne til køleren blir de ikke varme. Som om den ikke sender vandet rundt i systemet confused Selvom den står og blir rigtig varm.
blæseren inde i bilen virker fint, og kan varme..

Kan det være en ny vandpumpe ??
Har endnu ikke kørt i bilen siden jeg har skiftet pakningen. Er bange for den brænder sammen smile
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hmmmm.
Jeg er temmelig sikker på at bilen ikke er en med en V8 motor, men derudover var det sjovt at vide hvad det er for en sag.
Nogle skal luftes i slangerne, nogen skal luftes i dertil indrettede luftskruer, så oplys venligst lidt flere detaljer om bilen.
Mvh autoole
Citat fra Gehlert

Kan det være en ny vandpumpe ??
Har endnu ikke kørt i bilen siden jeg har skiftet pakningen. Er bange for den brænder sammen smile

det kunne jo evnt være pumpen der var skyld i at toppakningen røg sig en tur.
men vil mene at hvis den støjer i pumpen, så skal den skiftes uanset om den pumper eller ej smile

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Det er en opel kadett 1,4 (rød) :-D

Har udluftet den skrue der. Altså løsnet den ventede til der kom kølervæske ud og sat den på igen smile Det skulle da vist være det..??
Nu hvor der har været vand i olien og omvendt. Kunne det så tænkes at de lejere der sidder i vandpumpen var fedtet ind i olie og ikke kørte optimalt ..??? Og måske os omvent nede i selve motoren - Har tænkt på liige at give den en oliekur, så den kan blive renset helt for vand i motoren...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis