Nummerplader - DR Lav-Det-Selv 3049 30-03-2000 23:11 HejJeg har i lang tid undret mig over nogle nummerplader jeg efterhånden har set nogle gange, det er nummerplader der starter med "DR" hvad erder specielt ved disse har set dem på nyere og ældre biler.Mvh Brian 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Lav-Det-Selv Trådstarter 3049 30-03-2000 23:12 Jeg har selv haft en, der startede med DR.Det er fordi, at den ene plade er den firkantet, og den anden den aflange.Ja, jeg ved godt at den aflange også er firkantet, men I forstår sikkerthvad jeg mener!Og da der ikke bliver solgt særlig mange biler, der har brug for sådan toforskellige plader, sidder de på både nye biler og ældre. Jeg ved ikke,hvornår den først "DR" kom.Den, jeg havde, var en 4x4, hvor pladen sad på døren bagpå, hvis der varnogen der ville vide det!--Med venlig hilsenMorten
Lav-Det-Selv Trådstarter 3049 30-03-2000 23:12 Motorcykler bruger også kvadratiske nr.plader, men de har en serie forsig selv, og det samme gælder knallert45 hvor pladen tilligemed ermindre end den motorcyklerne bruger.-- Mvh: Brian Jensen Felicia Combi 1.6 GLX