Opsætning af tung lampe

Hej med jer... Jeg har en tung lysekrone på ca. 5-6 kg, som jeg skal have hængt op. Lampeudtaget er placeret netop der, hvor lampen skal sidde, og det er jo som regel meget godt, men desværre tror jeg ikke at lampeudtaget kan holde til vægten.

Mit spørgsmål er nu om der er nogle af jer, der har en ide til hvordan man kan hænge lampen op i lampeudtaget... Findes der fx et beslag til den type udtag?

Udtaget kan ses på den vedhæftede fil.
Venligst, Asger
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kommer vel an på hvordan lampeudtaget er sat fast. 5-6 kilo er jo faktisk ikke så meget, så det kan jo være den holder. Ellers skal du prøve at udskifte skruerne med nogle der er lidt længere, og dermed forhåbentligt kan få fat i noget mere solidt længere oppe i loftet. Ved du i det hele taget hvordan dit loft er bygget op ? Ved du om lampeudtaget sidder i en fastgjort PL dåse ?
Tusind tak for det meget hurtige svar!! Det var lige sådan en krog, jeg har brug for!

Jeg kender desværre ikke noget til hvordan loftet er bygget op, da det er en lejet lejlighed, men jeg hører lige med viceværten inden.

I må begge to have en fortsat god aften!

Venligst, Asger
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis