Min golf sætter ud nogle gange

Hey jeg har en golf 2 og når den køre, kører den rigtig godt og uden problemer, men så nogle gange sætter den bare ud og går helt i stå, det er ikke noget med at den hakker eller noget den stopper bare... så plejer man nogle gange at kunne starte den efter nogle forsøg og så lige holde den i gang i et stykke tid så køre den fint igen.. jeg har prøvet at tage tændrøret da den var gået død og der var ingen gnist, men så lige pludselig kom der gnist også startede den også lige med det samme... men nu er den bare helt død den gider ikke starte... er der nogle der kan hjælpe mig???confused
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det er sansyneligt dit tændings modul der er dødt
Citat fra kenneth_coach

Hey jeg har en golf 2 og når den køre, kører den rigtig godt og uden problemer, men så nogle gange sætter den bare ud og går helt i stå, det er ikke noget med at den hakker eller noget den stopper bare... så plejer man nogle gange at kunne starte den efter nogle forsøg og så lige holde den i gang i et stykke tid så køre den fint igen.. jeg har prøvet at tage tændrøret da den var gået død og der var ingen gnist, men så lige pludselig kom der gnist også startede den også lige med det samme... men nu er den bare helt død den gider ikke starte... er der nogle der kan hjælpe mig???confused
hej hey.en chokermembran,el stik på bagsiden af kaburator.el toppen af kab blæses ren.benzin tilførsel.af med slange,en meget tynd stjerneskrue skrues forsigtigt i trækkes tilbage måske kommer der et lille filter ud som er stoppet.held og lykke.smile
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis