Mister bil data u. strøm

ER det sådan at moderne biler mister alle data når bilens batteri afmonteres - Og henter bilen selv alle data når strømmen tilsluttes igen el. hvad skal evt. gøres ??
Oplever at min Passat 1,8T årg. 97 vil ikke tage omdrejninger efter at strømmen har været frakoblet bilen
Bilen stadig står flot i tomgang men vil slet ikke vil tage gas, trykker jeg på gaspedalen og holder den konstant nede så svinger omdrejningerne op på 2-3000 omdr. og tilbage igen til alm. tomgang efter max. 1 sek. og så op til 2-3000 igen osv. osv.(selvom jeg holder pedalen nede) Ved at "pumpe lidt på gaspedalen kommer omdrejninger nogle gange helt op på 5-6000 omdr. men omdr. går altid tilbage til tomgang igen efter max. 1 sek. selvom gaspedalen holdes nede.
Og dette er altså sket efter at bilen har haft alt strøm afkoblet i nogle minutter - skal man gøre noget bestemt for at få alle data i hus igen el. kan andet være sket??
(har prøvet at lade bilen stå i tomgang i 10 min." for at genfinde sig selv" men det hjalp ikke)
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det kan sagens tænkes at den har mistet datasad
Der er vist mere galt end den har mistet nogle data, det brude ikke være noget problem i at tage strømmen fra.

Tror du skal have udlæst fejl på den, med Vagcom.

Du kan evt, oprette dig som bruger på www.Vagcars.dk/forum og spørge, der er mange kloge hoveder der inde. der ved meget om Vag-biler = Vw Audi Seat Skoda Porsche.
Vagcars er så desværre lige nedesad kan jeg se, men mon ikke snart den køre igen.

Citat fra Chr-Hj

Der er vist mere galt end den har mistet nogle data, det brude ikke være noget problem i at tage strømmen fra.

Tror du skal have udlæst fejl på den, med Vagcom.

Du kan evt, oprette dig som bruger på www.Vagcars.dk/forum og spørge, der er mange kloge hoveder der inde. der ved meget om Vag-biler = Vw Audi Seat Skoda Porsche.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis