hvor finder man billig flis...!

Hejsa !

Jeg har plantet lidt over 100 meter liguset hæk, som jeg gerne vil forkæle med lidt flis...! (måske er det mest for min skyld :-p )

Jeg har lavet en udregning, der siger 100 meter, gange 50 cm bred og 10 cm høj, giver 5 m3 - Er det ikke korrekt ?

men hvor finder jeg flis til billige penge.. for storsække service, og silvan m.m så er priser over 3000 kr...!

jeg ved der i århus er et savværk hvor man kan fylde traileren for 160 kr. men det langt væk når man bor i Fredericia, og skal bruge 4-5 læs.

Kender i til nogle steder nær trekants området, hvor de har billigt flis ?

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Lopus

Hejsa !

Jeg har plantet lidt over 100 meter liguset hæk, som jeg gerne vil forkæle med lidt flis...! (måske er det mest for min skyld :-p )

Jeg har lavet en udregning, der siger 100 meter, gange 50 cm bred og 10 cm høj, giver 5 m3 - Er det ikke korrekt ?

men hvor finder jeg flis til billige penge.. for storsække service, og silvan m.m så er priser over 3000 kr...!

jeg ved der i århus er et savværk hvor man kan fylde traileren for 160 kr. men det langt væk når man bor i Fredericia, og skal bruge 4-5 læs.

Kender i til nogle steder nær trekants området, hvor de har billigt flis ?

Prøvede lige at google...

http://pdf.budstikken.com/tidligere_udgaver/fredericia/2006/uge19.pdf på side 32 øverst. Kr. 225/m3 hos Tiufkjær Handelscenter i Fredericia!

mvh
Jørgen
Det var sku endeligt godt fundet.. !

prisen er stege lidt siden 2006, men stadig billigt !

Mange tak, så er der dømt have arbejde i morgen :-)

Citat fra Lopus

Det var sku endeligt godt fundet.. !

prisen er stege lidt siden 2006, men stadig billigt !

Mange tak, så er der dømt have arbejde i morgen :-)

Nå ja 2006... det havde jeg sgu ikke set smile

Men godt at du kunne bruge det.

mvh
Jørgen
Det er muigt at få gratis flis på genbrugspladsen hvor de fliser haveaffald til kompost.
desværre ikke i fredericia, her bliver det lavet til kompost jord..! hvilken jeg allerede nyder godt af :-)

Hejsa.

jeg henter i lindknud ved Brørup.
120 mener jég giver. det er pr. M3. men han også noget til 110...

Claus.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis