At skamme sig over at være østriger...

Heeeellllt ærligt...

Lige i øjeblikket kører der nærmest en fjendekampagne overfor østrigere.

Hvordan kunne det dog gå til, at 'Monsteret' kunne holde sin datter skjult i 24 år? Det må være alle østrigeres skyld! De kunne jo bare have braget igennem hans dør og have ransaget hans kælder. Også selvom der absolut ingen mistanke var til ham.

Vi har absolut intet tilovers for manden eller det, han har gjort - det er så modbydeligt, at man næsten - men også kun næsten - ville ønske dødsstraffen genindført. Men at bebrejde et helt land for én persons modbydelige handling, er måske også lige at presse folkeopinionen.

Bare lige vores indspark...

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er glad for, at jeg ikke har opdaget den fjendekampagne - holder mig helst fra udtværing af andre menneskers tragedie.

Jeg har overhovedet ikke lyst til at prøve at forestille mig de 24 års fangenskab og manden er utvivlsomt meget, meget, meget mentalt syg.

Men jeg kunne da ikke drømme om at lægge hans hjemland eller landsmænd generelt for had! Come on... Hvordan kan man dog det?
Ja det trænger næppe til at blive gentaget.
Med bare en smule kendskab til det danske system - Det kunne lige så godt have været sket her.

Hvis man er klog nok til at kende de kommunale regler, så er der ingen tvivl hos mig om at man ved at flytte skole et par gange, og ellers tvinge ungerne til at holde lav profil, kunne lave nøjagtig det samme svineri her som i Østrig.

Der er ikke penge/mandskab i kommunerne til at følge op på sager der er modvillige til at indgå i et samarbejde.

Det sker med børn der bliver banket, børn der er udsat for overgreb og børn der bare har det rigtigt dårligt derhjemme. Der er ikke overskud i det danske samfund til at tage sig ordentligt af dem....

Jeg er ked af at sige det - men det sker. Det er ikke hver dag - men det sker - også i din kommune...

Green

Vi behøver vist ikke at tage til Østrig for at se uhyrligheder, og endnu mindre at lægge hele den Østrigske nation for had. I øvrigt var Belgien også godt med for nogle få år siden!

Børnemishandling, fysisk og psykisk, sker jo hver dag lige for øjnene af os, som vi lige har set i TV om de 2 unger med de fuldstændigt håbløse retarderede og misbrugerforældre. Husk også lige Tøndersagen m.fl.

Alene det at børn skal leve i et misbrugermiljø er i allerhøjeste grad børnemishandling og fører til stor elendighed, men vi kan jo ikke lide at blande os. Så hellere lade børne leve videre med den sociale arv og fortsætte i samme elendige skure.

Jeg synes hele tiden vi ser gruopvækkende tilfælde med retarderede, misbrugere, psykisk stærkt syge og andet godtfolk, der oven i købet får fertilitetsbehandling for at kunne få børn, som de kan ødelægge eller det der er endnu værre.

Jeg undres og forfærdes, og nej jeg er ikke stakkelhader, men tænker langt mere på børnenes tarv end håbløse og uansvarlige voksnes.

Med venlig hilsen
ktm

 

Annonce
Citat fra Håndværkeren

Det er før sket at et helt land er lagt for had p.g.a. en Maler svend !


Ja, eller 12 tegninger wink

Med venlig hilsen
FlemmingB

Eller pt. 3 børn i Skælskør. Ved ikke om meget af det er pressestunt, men det er da også grusomt som vores anbringelsessystem "udnyttes".

Er folk blinde.

MVH

PS. vi elsker da stadig arnold og milka chokolade smile

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også