Gummi på skrog !

Er ved at være færdig med at klargøre min nyindkøbte Granada 23 dog mangler jeg at lime 2 gummi flapper på der sidder ved en lille finne lige foran roret sådan at der går en på hver side af selve roret, mit spørgsmål går blot på om det mon går an og bruge alm. kontakt lim eller skal der noget "skrappere" til for at det holder ???

MVH Tim rolleyes

Tim  
 
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan ikke forvente at almindelig kontakt lim vil kunne holde under vand, der skal en speciel lim til. Jeg ved ikke hvad den hedder, men prøv på www.mmc.dk

V.h. Håndværkeren
cool Hej igen !!
Så lykkedes det at finde noget lim nede hos Tempo bådeudstyr, helt nyt produkt bruges bla.til volvo penta drevets gummiflap , kan endog bruges under vand . limede igår og det sad godt hertil morgen ,og nu flyder skudensmile smile smile

Tim  
 
Tempo er rare at have i baghånden, men hvis du skal købe stort ind, kan det ofte betale sig at trille over til Holbæk Bådcenter. Vi skal have ny isolering i kahytten, og vi sparer ca. 300 kr, selv når vi regner den ekstra benzin med - og vi snakker indkøb for under 1000 kr.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Jeg bor i Svendborg og savner Tempo bådudstyr helt vildt... bare det de har åben på helligdage og ja, så det store udvalg.
Idag var jeg rundt i svendborg for at finde en kickblock og fandt tilsidst en i Havnen der var åben, men måtte købe noget andet end det jeg oprindelig ville have fordi udvalget var så småt..
Og Svendborg er en sejlerby??

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Det var absolut heller ingen kritik af Tempo. Det er en dejlig butik, udvalget er i top, og åbningstiderne er meget sejlervenlige. Priserne er de alment vedtagne listepriser, hverken mere eller mindre.

Vi siger bare, at hvis man ser sig lidt for, og kan leve med provins-åbningstider, kan man ofte spare nogle kroner. Det kommer jo an på, om tid eller penge er det vigtigste.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Annonce
hmm på sjælland.. På fyn er det provinslukketider og listepriser og nogle gange lidt oven i hatten.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Hej Andy.

Jeg syntes altid at der har været problemer med at købe det rette bådudstyr i Svendborg, derfor handlede jeg mest med www.mmc.dk

V.h. Håndværkeren
Ja.. Men når man nu alligevel handler over nettet kan man lige så godt handle i Holbæk, netbaad.dk eller hos hellers.dk på amager.
De har alle tre en meget anderledes prispolitik og har en ide om der mangler lidt konkurrence på båd-tilbehørs-marked.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Det er nok tiden der har gjort det, og at det er blevet hver mands eje. Da jeg i sin tid startede med at sejle, var bådudstyr noget jeg købte hos Skibhandlen på havnen. Der hvor der i dag er tilholds sted for Drankere og Narkomaner !
Udvalget var ikke så stort men behovet havde vi heller ikke dengang. I vore dage er der alverdens tingel tangel til både, meget af det er kun til "pynt" for hvad er det væsentligste for at kunne sejle. En båd, sejl eller motor - tovværk - rednings veste - anker og et kompas. Selvfølgelig også søkort men resten behøver du ikke for at kunne sejle en dejlig tur.
Den gang kunne man vel også finde på at skulle bruge lim under vandlinien. wink

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis