Ridser i ny Ifö kumme?

Hej med jer.

Jeg har lige fået installeret en ny Ifö Cera kumme, og fruen har i samme anledning (nu desværre) indkøbt en ny toiletbørste.

Mit problem er, at én af de jern børstebindere som sidder i hovedet, stikker ca. 2mm udenfor "kernen" af hovedet, med det resultat til følge, at glasuren nede i kummen nu har fået nogle grimme ridser, som allerede er angrebet af rust fra selve binderen :-(

Er der nogle af jer som ved hvordan man evt. kunne polere ridserne væk? Wienerkalk - i don't know?

Håber der er en eller flere som kender til en behandlingsmetode.

Takker fra KJ
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad med at kontakte Max Sibbern, det er den danske importør.
Måske kan de anbefale en eller anden lak eller hvad ved jeg til udbedring af skaden.

http://www.maxsibbern.dk/ kan måske også lede dig på rette vej.

MVH Njord
Hmm... Det havde jeg slet ikke overvejet, men det vil jeg da gøre. Takker Njord. Jeg kender godt til viskelæderet, men mener at det kun kan redde sorte striber ol. i glasuren. Her er der tale om egentlige ridser. Jeg vil dog prøve muligheden af for en sikkerheds skyld.

Tak for indspark.

Mvh
KJ
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
På vor vask i badeværelset var der en lille flis der var sprunget , jeg brugte en pasta der hedder BISON (EMAILLE) og det holder stadigvæk efter 3-4 år. Om det osse holder i kummen hvor der kontant er vand , ved jeg ikke , men det kommer an på en prøve.
det er vist købt i Bauhaus til omk.40-50 kr.
go fornøjelse

p /p
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis