Hej allesammen.
Mig og min bror blev i dag tilbudt en 22 fods båd. Ingen af os har nogen som helst erfaringer med at bygge sådan noget op, men vi er dog begge håndværkere.
Jeg har allerede brugt adskellige timer på at surfe rundt herinde, og kan efterhånden se at det bliver vores bedste værktøj i kampem om at få denne båd på rette køl igen.
Men.... vi mangler et sted at stå med denne sag. Som sagt kommer vi fra Odense, så hvis nogle herinde kender et sted hvor det kunne være muligt at stå med sådan en sag, mens den blev gjort klar, er jeg lutter øre.
Som nævt har vi ingen forstand på både og opbyggelsen af disse, men tilbuddet var bare så godt at vi ikke kunne sige "nej" til det. Det er en 22 fod kabine båd, med en 94 hk Volvo Penta motor. Der er en del glasfiber arbejde på den, ligesom der er en del træværk/vinduer/beklædninger/maling ect ect der skal laves... Vi har givet 5000 for for den, og alt hvad vi ved om den er at da den forrige ejer hentede den i sydtyskland kom den sejlende. Så lidt virker den da, hehe.
Det er vores mening at den skal bruges til at dykke fra, og ligeledes til at tage konen/kæresten med ud på lidt hygge sejllads.
Så råb venligst op hvis i kender nogle, eller bare har et godt råd hen hensyn til et sted vi kan stå med den, uden det bliver alt for dyrt.
På forhånd tak.
Thistrup