Renovering af 1.salen.

Hejsa,

Jeg har lige købt mit første hus !
vil gerne have gjort nogle ting på min 1.sal. det er et hus fra 46.
Som det ser ud nu er der 2 værelser på første sal skunken er den oprindelige isoleret med 100 mm. dertil er der et uudnyttet loftsrumrum.

projekt 1:
At flytte skunken ud, vil mene der er omkring 60 cm at vinde i hver side af de 2 rum.

projekt 2: at etablere et lille badeværelse i det uudnyttet rum. der ligger lige over det oprindelige badeværelse.

projekt 3: at ligge parketgulv i på første salen + kantlister + maling.

Jeg har tænkt mig at lave alt der er lovligt at lave selv.
Det jeg gerne vil høre om er om i kender til nogle gode "gør det selv" guides til sådan nogle projekter? en forventet arbejdstid for en forholdsvist ferm gørdetselv mand + medhjælper ? og hvad man ikke må / ikke er fornuftigt at lave selv. og et overslag på pris ville da også være fedt, til badeværelset vil vi kun benytte forholdsvist billige materialer.
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
HMM !

Det jo en umulig opgave at svare på, da man ikke har set stedet.. og endeligt, ville de tage timer, at regne et overslag og tidsplan ud på sådan en opgave. så jeg tror ikke du får så meget hjælp..

Istede burde du sætte dig ned, og tegne og regne det ud selv.. brug nettet til at finde priser, der er masser af online trælaster. find konstruktioner på rockwool´s hjemmeside, danogips, osv...

så kan du altid komme med mere præsice spørgsmål, når du går istå, så er jeg 100 % sikker på der er masser af hjælp at hente...

men det lyder som en større opgave, det tager et halvt års tid.. hvis du knokler hver dag.. - igen svært at vide hvordan du arbejder

Go´ arbejdslyst

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også