Garageloft

Hej. Nu fik jeg endelig taget mig sammen til at rydde op i garagen.
I den forbindelse isolerede jeg loftet, men mangler at beklæde det.
Hvad kan jeg bruge som loft i min garage? Gerne til fornuftige priser?
Der er ca 20 kvm og omkring 80 cm mellem spærrene.
Har kigget på krydsfinér, men ved ikke hvad tykkelse det skal være?
Jeg ville helst undgå gips, da jeg gerne vil kunne skrue ting fast i loftet.
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra stenstrup

Hej. Nu fik jeg endelig taget mig sammen til at rydde op i garagen.
I den forbindelse isolerede jeg loftet, men mangler at beklæde det.
Hvad kan jeg bruge som loft i min garage? Gerne til fornuftige priser?
Der er ca 20 kvm og omkring 80 cm mellem spærrene.
Har kigget på krydsfinér, men ved ikke hvad tykkelse det skal være?
Jeg ville helst undgå gips, da jeg gerne vil kunne skrue ting fast i loftet.


Da jeg lavede garage (60 kvm2) for mange år siden, brugte jeg nogle billige høvlede forskallingsbrædder til loft (de var endda trykimprægnerede). Jeg lavede en dampspærre af noget sort mat plastik, og brædderne blev sat op med en lille afstand, 10-12mm eller der omkring.
Nemt og vedligeholdelsesfrit.

"Dygtighed er ikke en dobbelt dosis af den almindelige evne til at lave noget halvgodt."

Jeg bruger selv vandfast krydsfiner i soveværelset... Det har god styrke så det var nemt at montere korset deroppe og man behøver ikke forstærke ret meget yderligere for at det skal holde til man binder konen fast til det...

Og så har det den bonusfeature at man kan højtryksrense det...



God weekend til jer alle...
Znapster

Har du gulvafløb og vådrumssikring i soveværelset? Jeg tør ikke endgang spørge om hvad der foregår der siden det skal højtrykrenses.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

^he he^

Han har uden al tvivl Velfac vinduer i soveværelset, så højtrykrensning er sikkert den nemmeste måde at få fjernet mosset og mugpletterne. wink

J/K Znapster - og god weekend.

"Dygtighed er ikke en dobbelt dosis af den almindelige evne til at lave noget halvgodt."

Annonce
Citat fra Buch

^he he^

Han har uden al tvivl Velfac vinduer i soveværelset, så højtrykrensning er sikkert den nemmeste måde at få fjernet mosset og mugpletterne. wink

J/K Znapster - og god weekend.


Nope ingen vinduer i dungeonen - tilgengæld er resten af lokalet beklædt med bourdeufarvet velour...
Okay. Jeg ved ikke lige hvad alt den snak om højtryksrensning af loftet i soveværelset, har med mit garage loft at gøre. Måske der er nogen der har brug for hjælp til noget andetconfused

Nå men jeg har købt ludbehandlede 4" profilbrædder i C kvalitet hos den lokale. Det blev omkring 800kr for 21 Kvm. Der var ganske vist et par brædder der var revnet lidt og ikke så pæne, men når først de er sømmet op, så ser det sku´ helt godt ud.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis