Sandkasse

Jeg har påtænkt at bygge en sandkasse i høvlede træstammer efter bjælkehytte-princippet. Er der nogen der har erfaring med sådan en sandkasse, eller bare med det at samle bjælkerne?

Er der iøvrigt nogen der ved, hvor man kan skaffe sand til sandkassen uden at skulle af med en formue i det lokale byggemarked? … og nej, jeg bor ikke i nærheden af en strand.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Alt er relativt når man taler pris. Punkt et er mængden ofte det værste med sand da fragten ofte koster det dobbelte af sandet. Du betaler oftest for hele lastbilen også når du kun skal bruge 2 meter sand. En mulighed kan værre en vogmand der arbejder med storsækkesystemet. Vi har en her i området og han fylder bilen med diverse storsække med det indhold folk gerne vil have. Herefter køre han en tur i området og leverer de enkelte sække hos folk.
Det er billigt nok når man kun skal bruge en meter af hver ellers er det vist lige dyrt nok. Men du har tilgegæld også styr på dine varer da de jo ligger i sækken.

Venligst Njord smile

MVH Njord
Hej smile

Hvor man skaffer sand?? Sig mig, bor du midt ind i landet? smile

Tag en tur på stranden med et par sække, og lad børnene fylde dem, og så smid dem ind i bagagerummet. Hvis ikke du har nok første gang, så er det bare at køre en tur eller to til.

Ang. dine bjælker, så tror jeg at du skal sørge for at tætne mellem plankerne. Ellers vil sandet efterhånden forsvinde ud ved siden af. Der findes noget udendørs filt, man kan bruge til formålet.

Mvh
ThomasB
Hej
Har du ingen naboer eller bekendte der er dagplejemødre? Dagplejemødre får nyt sand til deres sandkasse hvert år og har ofte problemer med enten at slippe af med det gamle eller bruge alt det nye...
eller bare sæt en seddel op i din lokale butik...
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis