spam mail

Det jo ikke unormalt man får en masse spam mail dagligt, og jeg sletter det normalt lige så hurtigt som jeg ser det ikke er noget.

Men jeg kom så til at læse denne her og tænke, hva får de ud af at sende denne mail og hva hvis jeg svarede...!

Vil lige sige jeg aldrig kunne finde på at svare...!
-----------------------------------------------------------------------
You won the sum of £750,000,00 GBP from our monthly PROGRAM,you are hereby advice to get back to us, to claimed your prize.

Contact Mr.Brown_wiliams
Executive Secretary/Claims agent
Email:[email protected]
Claims Requirements:

1.full name:
2.Home Address:
3.Age:
4.Sex:
5.Marital Status:
7.Phone Number:
8.Nationality
9.Country Of Residence
-----------------------------------------------------------------------

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tjhae--- så skulle du nok lige give dem dit cpr.nr., bankkonto, kreditkortoplysninger med kode og så lige sende nogle tusinde kr., til dækning af div. omkostninger i.fm. godkendelse af overførselsen af dette store beløb! :-(
Der er garanteret mange, der i stilhed ryger på den galej.
Det er lidt i retning af de svin, der sender fakturaer ud på annoncer i opdigtede telefonbøger m.m.
I alle disse sager, er der nok rigtig mange, der ikke har lyst til at stå frem som idioter, der røg på limpinden, og som bare slikker sårene i dølgsmål.
Medens jeg drev firma, gik der i hvert fald ikke en uge, uden en sådan fuphenvendelse, som jeg trolig sendte til Politi og andre, som forsøgte at dæmme op mod dette uvæsen.
Ud fra mængden af sådanne henvendelser, må det så absolut kunne betale sig, godt hjulpet på vej af domstole, som giver disse fupfirmaer ret i deres åndssvage og grundløse krav.

Med venlig hilsen
ktm

 

Hej Med jer!
Helt rigtigt hvad ktm skriver, vi har også fået fra det firma, og så var min kone inde på en Russisk hjemme side, hvor der var mange hundrede der også har fået den samme, og efter de havde svaret, blev de så anmodet om at sende deres bankkonto nr + nogle tusinde kroner så man kunne ordne overførelserne til deres konto.
Deres bank konto nr. blev så brugt af andre til at optage lån, som blev indsat på deres konto, og selvfølgelig hævet meget hurtigt igen, og så sad den person der havde givet sin bankkonto med en stor gæld, så hold jer væk fra de henvendelser.
MVH Preben41

preben

Generelt skal man bare forholde sig kritisk til alt den slags.. Man har aldrig vundet eller arvet noget som helst.. Alt hvad der kommer fra folk/firmaer du ikke kender skal bare ud..

Mvh

Mark Herskind

Ja typisk alt der lyder for godt til at være sandt...er jo løgn og humbug, for at narre folk, der er dumme nok til at tro på ne hurtig gevinst...
Jeg har ofte tænkt på at man skulle have en sådan knap på sin computer der ville retunere deres mail og få den til at slette deres mailprograms robot.

Tast - - - TJUNG RRRRAAAALLLLLL !
man skal passe på med hvad man giver ud på internettet.. hvis det ikke er en side man stoler på bør man holder sig fra at give navn og addrasse..

ved at identety theft i meget ubredt problem i USA og det starter tit med internettet
Jeg har en "bounce" funktion i mit mailprogram der meddeler afsenderen at denne adresse ikke findes. Men 99 ud af 100 gange bliver de fanget af filteret før jeg ser dem.

Green

Jeg skiftede e-mail adr. for et par år siden og installerede spamfighter.
Nu får jeg mindrfe end 10 på en måned, hvor jeg før fik 10-20+ om dagen.
Den tildligere adr. var en slags firma mail, hvor den nye er rent privat. Det gør også en forskel.

Med venlig hilsen
ktm

 

I kunne da lige klikke ind på www.dr.dk/p3/mondo
Der har Huxi fået lovning på 800.000 USD hvis han kontakter en advokat. Og det gør han så... De fortsætter på mandag.

Næstformanden, der også gerne modtager kontonumre og lign.

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis