Fliser i badeværelse med hul i, kan det lappes?

Pænt goddagsmile
Er helt ny husejer, og til min store ærgelse har den forrige ejer, boret huller i kaklerne (lyseblå fra midt i tresserne) på badeværelset. Også i fugerne, men det lappes.
Kan man på nogen måde lappe hullerne i kaklerne, så der ikke er store huller der springer en i øjnene?
Er det korrekt man kan putte (male) noget på fugerne så du blive pænt hvide igen? og hvor nemt/svært er det? er rimelig rolig på hånden, og kan male kanter uden brug af afdækningstape
Kan man reperere på et badekar der har fået skrammer i emaljen?
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeh har selv prøvet at overtage et hus hvor der var huller i badeværelsesfliserne. Jeg er desværre bange for at der ikke er nogen nem løsning.
1. Man kan skifte fliserne (samme slags/farveforskel?/fugefarve?)
2. Lappe hullerne med silicone (det gjorde jeg, men mine fliser var også sorte, så sort silicon kan lige gå an)
3. Hæng noget op foran - fx. sæbeholder etc.
4. Skift en hel række af fliserne til en anden farve eller skift i et andet mønster, sådan at det fremstår som et bevidste farveskifte.
5. Flisemaling. mal alle fliser og fuger (har ingen erfaring dermed, men mener man kan få noget maling der godt kan hæfte på fliser).

mvh

Søren W.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også