Luna 19.

Har lige fået en sådan en, den har en 6 Hk. Marstal med håndstart, som er nyrenoveret. Jeg søger viden om en sådan båd og motor. Det er min første båd.:p
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er bare en rigtig god båd, virkelig søstærk og solidt kram den er lavet af. Min Far havde på et tidspunkt sådan en Luna 19 med en 8 Hk. SAAB diesel med håndstart.
Så jeg har kun godt at sige om den bådtype.

V.h. Håndværkeren
Det er jo ikke sikkert at manden sidder foran sin pc hele dagen..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Det regner jeg heller ikke med, men jeg svarede d. 27/1 i dag er det d.3/2
Ups ... jeg så kun på klokkeslettet.. ja.. det er skidt.. man undre sig over at folk spørger??

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Annonce
Sorry Håndværker.
Jeg har såmænd ikke de store spørgsmål mere, du svarede jo at det er en god båd, og så var jeg sådan set tilfreds. Har læst flere af dine indlæg ( kan lide din humor ), så med dit svar, tror jeg ikke at jeg har købt katten i sækken.
Hilsen Lars.
Helt iorden Lars, det er bare almindelig høflighed at man lige kommer med et vink om at man kunne bruge svaret.
Så kom vi i, det gik vældig godt, havde prøvestartet osv. Men da vi var i, ville den ikke igen, fandt så efter 20 min. hiven i håndsving ( og ord der ikke kan skrives ) en brændstofventil mere, der er squ 2 confused , havde åbenbart kun brugt det der var i karburator. Men så startede den også med sin dejlige put put lyd, og vi sejlede en fin tur. Men nu til problemet, den går godt ved lav og mellemgas, når den får mere, er det som den vil sætte ud/springer over, vil ikke tage mere gas. Er der nogen der har et forslag til løsning ? Ikke at det sådan set er et problem, da den sejler fint med mellemgas, tror det er marchhastighed der, men mere om det er et sygdomsproblem ved motoren.
Hilsen Lars.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis