Problemmer med udendørs pir-sensor

Er nogen der har kendskab til servodan 35-083 minilux skumringsrelæ med en 41-160 - PIR sensor

Mit problem er at det tænder og slukker udreglmessigt, selv om der ikke er nogen bevægelser. vores sensor er monteret i udhænget, men det er tit den ikke aktiver lyset når der så endelig er brug for det.

Der sidder en dioe i relæet men den lyser aldrig, ved ikke hvilken funktion den har?

Det er koplet op over Ihc
Andre Løsninger modtages gerne.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Vwpolo....

Er der monteret noget på klemme 8 og 9, hvis der er så afmonter dette (uden kortslutninger) og se så om pir'en virker.. Der skulle gerne komme lys i LED når PIR'en er aktiv og lyset et tændt...

Edit: Trækker relæet i 35-083 lamperne direkte eller kører det via IHC'en?? Hvor stort forbrug er der på?
Når jeg piller ledningen af på klemme 9 og skruer på lux indstillingen begynder den at lyse, når pillen står som kl 13.
(Indstillet kl.10:30 letter solskin)

Sætter jeg ledningen i igen, sker der ikke noget, dioen lyser stadig.

Relæet i 35-083 har sin egen indgangsrelæ i IHC input 24v, så lamperne bruger IHC output 230v
Citat fra bamse82

Hej Vwpolo....



Edit: Trækker relæet i 35-083 lamperne direkte eller kører det via IHC'en?? Hvor stort forbrug er der på?


Undskyld at jeg blander mig! men er det muligt at trække en forbruger direkte fra en sådan PIR?
Jeg havde forstået, at alt skal ind over lavvolt input og alt forbrug skal via 230 V output??

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis