TP biler og Agerbo biler Hobro Advarsel

Advarsel Advarsel Advarsel. TP biler og Agerbo biler = Hobro Bilsalg APS
Denne bilforhandler reklamerer med biler, der er flotte og nysynede, og tager
billederne, så fejlene ikke kan ses.
Vi kørte 250 km for at se en nysynet og flot velholdt bil og havde pengene, for bilen skulle da med hjem.
Vi så en plads med mange biler, en Container og en et salgsskur og 2 personer
Men bilen vi så på, var simpelhen en gang skrammel og hvordan den er kommet igennem syn forstår jeg ikke.
Duggede forlygter, bagklap der ikke kan lukkes(Stationscar),en dør, der er
forsøgt brudt op med et brækjern, et indvendig loft der fuldstændig hænger i lasser(midst 100 strimler der hænger10-30 cm ned fra loftet, og en møg beskidt interiør.
Vi prøvede ikke bilen, vi var bare i chock og gav bare nøglerne tilbage med denne kommetar: Den behøver vi ikke en køretur i.
Jo det er en lav det selv bil, hvis man viste det på forhånd, men vi fik da brændt 500km af.
Ja jeg er nødt til at skrive: "sikke en gang lort" Hos TP Biler Hobro = Hobro Bilsalg APS
Er der andre der har lignende skuffelser ved bilkøb-? med Hobro Bilsalg APS

Med venlig hilsen

Søren
23 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg tabte 20.000kr på det bekendskab

http://www.citronik.dk/jforum/posts/list/4513.page

Jonas

TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  ler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler 

TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  ler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler 

TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  ler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler 

TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  ler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler 

TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  ler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler 

TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  ler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler 

TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  ler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler  TP-Biler 
Hvis du læser på side 3 i indlægget finder du svaret: ja.
Tja... jeg kan kun diske op med min historie når jeg læser dette her:

I maj 2007 købte jeg en særdeles flot og velholdt Peugeot 306 XR hos omtalte forhandler, og jeg troede det var et kup, hvilket senere skulle vise sig at blive løgn

Jeg ville købe bilen CASH og en uhumsk småfed rockertype som sad gemt væk i en skurvogn der mest af alt lignede en overskydende rekvisit fra en sigøjnerlejr (møgbeskidt) tog imod alt imens han gnaskede pølser..... Han var helt med på handlen, og skrev straks en "kvittering"

På den stod der: Der gives ingen garanti på motor, ingen garanti på ledningsnet, ingen garanti på gearkasse etc etc ....og så ville jeg naturligvis bakke ud, men så kom han med den typiske sælgerævl:

I kan vende den om på hovedet, splitte den ad etc. - den fejler ikke noget og bla bla bla
og hvis jeg ikke ville have den kunne det "satme også være ligemeget" etc etc

Han garanterede den var nysynet og skruede så pladerne på da jeg i mellemtiden havde tænkt over det og sagt ok for handlen, MOD at han ikke skrev det ovenst. på kvitteringen.
Han skrev derefter blot at bilen var købt som beset og der ingen garanti var på den

Og hjemad det gik - i alt fald omkring 10 km så begyndte hele lortet i instrumentbrættet at blinke STOP etc, og temperaturmåleren stod på over 150 C - jeg listede så hjemad efter den var kølet ned... så gik det fint indtil dagen efter: der tabte jeg udstødningen som egenlig så ret ny ud, men havde en bristet svejsning

Jeg kørte den så over til en god bekendt som er mekaniker og har værksted, og han kom med det opløftende budskab at der var gået en toppakning i motoren. Herudover var der defekte hjullejer fortil og mange andre små sjove ting. Det løb op i omkring 10.000 at få lavet alt det ....

Noget tid efter modtog jeg så et brev fra færdelsstyrelsen om at vognen skulle indkaldes til syn, og så kogte jeg for jeg havde jo købt bilen som NYSYNET...Ringede derefter til synshallen i hobro som sagde at den rigtig nok VAR synet, men den havde kun fået et "registreringssyn" og ikke et "ejerskiftesyn", hvilket jo åbenbart er noget andet

Forsøgte flere gange at ringe til krejleren Tommy som åbenbart ejer TP & Agersbo Biler, men han kendte intet til defekterne, og toppakningen var ihvertfald SLET ikke gået på den bil - og han var i øvrigt også sur over at hans makker havde givet mig et par tusinde i afslag grundet en mindre revne i forruden...

Vi aftalte at min mekaniker skulle ringe til ham så der kunne komme en løsning på regningen etc, men derefter var han helt umulig at ringe op - og han ringede aldrig tilbage....

Det viste sig så at bilen var synet hos naboen (Hobro Bilsyn) og man kan jo næsten undre sig over at den var blevet synes og godkendt med de graverende fejl der var - specielt i fortøj/hjulophæng etc. Ekstremt underligt, synes både jeg - og sandelig også min mekaniker............

En anden ting jeg også undrede mig over var hvordan den kunne være synet med et kilometertal der var omkrinng 20-25.000 KM lavere, når synet kun havde været foretaget godt en måned før (de må sgu have kørt NOGLE prøveture i den bil)
Jeg fik selvfølgelig ikke synsrapporten med, men rekvirerede den selv efter en opringning til Hobro Bilsyn

Jeg fik så opsporet den åbenbart anden halvdel af TP & Agerbo Biler, nemlig Agerbo, som ret klart præcicerede at han overhovedet intet havde med det firma at gøre mere, og at han havde trukket sig helt ud af det firma og overhovedet ikke ville have mere med det at gøre (måske forståeligt nok)

Enden blev at jeg selv måtte bekoste rep. - og jeg har idag en bil der kører som en drøm - og idag var jeg for sjov inde at kigge på http://www.tpbiler.dk  - sjovt nok skrives der at de holder "ferielukket" (og det kunne jo også være rigtigt, de må da have råd til det, hvis de har snydt flere andre), men der er pludselig heller ikke nogle biler på hjemmesiden mere . Godt nok kan man ringe til Tommy P himself og høre om "alle de gode tilbud", men jeg foretrækker sgu at lade være, hvad jeg også håber andre gør ......

Summasumarum er at jeg ALDRIG vil anbefale nogle at handle hos TP Biler, for de burde have kandideret til titlen som årets værste brugtvognsforhandler da den kørte på DR1

Så : Hold jer langt væk fra TP Biler - I får kun ondt i tegnebogen!

Og fremover er jeg nok så klog at tage min mekaniker med når der skal handles brugt bil

vh

Hans Jørgen
Jvf . ovenstående link til citronik (min historie om tp-biler) meldte jeg ham jo til årets værste bilforhandler - men desværre var jeg den eneste der gjorde det - så han kom ikke med i opløbet...

Jeg kan kun slutte mig til din opfordring! HAN SKULLE VÆRE SKROT-FORHANDLER ISTEDET!
Annonce
Hej
Ja jeg må jo så sige at jeg tildels var heldig, at den bil jeg så på var i så dårlig stand at det var ikke noget at være i tvivl om, men
at annoncen sagde noget helt andet.
Men at det er helt utroligt at den var nysynet, der må være nogen synsfolk, der stadig modtager pengene
under hånden i stor stil.
mvh
Søren

Med venlig hilsen

Søren
Tja..
Har synet en del biler førhen for en autoforhandler..

Hvis der var nogen problemer under synet eller fejl, så behøvede jeg blot at sige hvem jeg synede for.. Så gik bilen igennem.... Var afsted med en varevogn der havde alvorlig tæring på flere af bremserørene.. Betinget godkendt..

"Husk at sige det til mekanikerne, når (hvis) du kommer hjem.." var beskeden fra synhallen...

Jeg har været til syn med biler, der ikke burde kørt på vejene.. De blev alle godkendt.. Desværre..
http://www.hobrobilsalg.dk/ Tænkte jeg lige ville tilføje dette for fremtidigt referance
NEJ NEJ NEJ!!!... DET ER SKU HAM IGEN!!!
 hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg   hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg  hobrobilsalg
Jeg har lovet mig selv, at manden skal ned med nakken på lovlig vis... ( Jeg synes jeg har været nok igennem med denne spasser ), og maner alligevel til besindighed. Manden må da have det elendigt, så mange mennesker som han sårer og røvrender. Hans kompetencer begrænser sig jo til at være en snydepels, der øjensynligt ikke kan gøre noget som helst rigtigt... Ikke mindst i mine øjne. Her har han forskruet virkeligheden i sygeligste forstand. Fra småt til stort.
Og ganske vist har jeg selv været ude om det, når jeg er godtroende af natur.
Forbrugerklagenævnet, jurister samt FDM, har som sådan, ikke mange kræfter til at se ud over skrænkekanten i sådanne sager. Men hva? Loven begrænser åbenbart ikke Tommy i at udfolde sig på brugtvognsmarkedet.

Den største sag jeg til dato har været igennem; Mig mod T.P. / Tommy Pedersen / Hobro bilsalg Aps. 

September 2006.
Jeg kører godt 250 km gennem Jylland. Min kone og jeg skal mødes med Tommy. Vi skal se på den bil jeg har ønsket mig siden den blev bygget. En BMW E 34 530i fra 93. Med M60 V8 motor. Sjældent til salg.
Men nede på pladsen var der ikke nogen, og der var ikke nogen BMW. Jeg fik dog fat i en person, der fik mig guidet 500 meter længere ned af vejen, til "værkstedet".
Bilen havde ikke så godt af at blive startet. Som BMW selv siger. Alle 300.000 km skal drivkæderne skiftes. Det lød ikke særlig godt. Pludselig kommer en gammel mørkegrå Golf svingende om hjørnet. It´s SHOWTIME. Tommy Pedersen. Frisk gut. En rigtig brugtvogns-rocker. Han anede ikke noget om nogen aftale.
Kæderne i motoren skulle T.P. sørge for blev skiftet, sidelisterne skulle fornyes og T.P. skulle montere mine nye hjul.
Mit personlige gennemcheck af bilen, stemte i øvrigt overens med prisen. Og ja, drivkæder, med timeløn løber op i over 12.000. Det var også ok. Bare han kunne sørge for det. "Ooooooorrk. Jeg har en der arbejder for mig, han er ikke mekaniker, men bla bla bla".
Jeg må indrømme jeg var ret nervøs for M60 motoren. Det er et stykke fint, teknologisk isenkram, der kan bryde fuldstændig sammen, hvis kæderne flækker.
Jeg ville gerne have bilen til BMW.
Der gik over en måned, hvor jeg til sidst fik fat i den forvirrede Tommy. "Jamen der er skruer over det hele..."
Men langt om længe kom også dagen, hvor jeg skulle hente bilen. Det var næsten umuligt at køre i den, da den ikke kunne starte, og efterfølgende ikke holde tomgangen. Vi var nede ved Super-Dæk og skifte hjul, hvorefter der skulle handles.
Prisen havde vi længe været enige om. Tommy skulle lave sin lille grønne lap. Min regning. Mit navn, rigtig kilometergaranti, rigtigt registreringsnummer, stelnummer og at den er solgt engros uden garanti, pga alder og km.
Aftalt pris: Tommy viftede med sin kuglepen, "va ska vi sige... hva ska vi sige...". Ret overbevist om at det var det rigtige tal, ser Tommy beslutsomt på mig, og skriver et tal, der er 34.000 lavere end det beløb han fik i hånden. Bilen han fik i bytte, fik jeg 5000 for. Men på Tommys grønne lap står der 8000. Jeg kigger på min ven som er fulgt med. Brugtvognsrockeren; "Jamen uhaaa. Så´n gør vi altid. Det´meget nemmere for dig og for mig". Og som god skik i branchen fik jeg selvsagt en plovmand. "Så har du også til benzinen hjem", hvilket da også lød meget klart.
Hans udsagn var klare. Bilen er klar til de næste 300.000. Motoren er som ny.

Der gik ikke længe før den var helt gal med motorlyden. Min mekaniker fik selvfølgelig at vide, der lige var blevet foretaget et kædeskift.
Dagene gik.
Kæderne var ikke blevet skiftet. Ifølge min rapport fra autoriseret BMW-værksted, har pakningerne aldrig været skilt ad. Den løse møtrik i bundkaret havde ligget der i årevis, de eksisterende kæder sang, med tre flækkede led, på sidste vers. Intet af det omfattende glidesystem og diverse dele var nogensinde blevet skiftet.

Jeg har tidligere i min fortælling, nævnt en rundhåndet pris på et kædeskift. Dem havde Tommy jo fået. Det fjols...

Jeg vil spare jer for hele jura-sceneriet! Tommy forsvarede sig med sin sygelige uskyldighed, mens han yderligere hævdede, at jeg stadig havde skyldnere hos ham.
Det var et lille helvede som jeg ikke ønsker nogen andre.

Tommy har til dagen i dag holdt fast ved at han har stået og set moteren være skilt ad i 1000 dele. Han var nede og hente reservedelene, og alt det øvrige vrøvl han lukker ud af sin mund, skriver på papir etc.

Jeg får aldrig mine penge igen, og Tommy finder vel snart sit næste offer...

Hjælper det noget at vi sender gode tanker til Tommy, så han kan blive et godt menneske, der gør gode ting? Vi ka´da prøve.

Eller også må vi sammen med Basta, Kontant og de øvrige, der vil komme rockerkriminalitet, brugtvognsmafiaer og resterende, åbenlyse snydpelse og bondefangere, til livs.

Og så har vi det med hævnen. Tommy har jo lov til at gøre som han gør. Om han "bøjer reglerne" ved jeg ikke med sikkerhed. Men et eller andet sted, er det jo det Tommy kan. Han er jo skide god til det!

Hilsen manden, der er så glad for sin bil ;-)

Der er yderligere 13 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis