Undervognsbehandling??

Hej!
Jag har for 4 uger siden købt en helt ny peugeot 307sw. Ved afleverig af bil blev jeg gjort opmærksom på at det ville være en god ide men en undervognsbehandling.
Hvad er jeres holdning?? Den er jo efter sigende galvaniseret i bunden og bliver udskiftet efter 5-6 år.
Hilsen Nosi
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er dine penge - og din risiko....

Jeg har lige erhvervet mig en 3 år gammel Citroen Picasso - som blev leveret med en skade.... Bilen var smuk under bunden, ikke undervognsbehandlet - men mekanikeren kunne meddele, at det panel, han udskiftede, havde max. 2 år tilbage, inden det var gennemtæret..... Kiggertundersøgelsen viste det samme i modsatte side og i hulrummene..... (godt den var billig wink )

Jeg ville enten sælge den (Peugeot'en) tidligere (3 år) eller give den en tur nu - incl. hulrumsbehandling. Personligt ville jeg aldrig købe en 5-6 år gammel bil, der ikke er behandlet (prisen er jo stadig relativ høj - og der vil være tilsvarende på markedet, der er behandlet). Og forhandleren vil også være god til at argumentere prisen ned af samme grund...

Mvh.

Jan R.
Hej.
den flade bund er gummihudbehandlet, så her er der ikke noget ved at smide et lag tectyl på, men alle kroge, hjørner og samlinger skal måske have behandling.
Den har måske fået en voksbehandling, så for din egen skyld, hør forhandleren, også med hensyn til en evt. rustgaranti
Mvh autoole
Ps. jeg laver en del biler for et stort bilhus i aalborg, og jeg ved at de er meget nøjeregnende med deres garantiordninger.
Det lyder meget godt det med at den er rusrbeskyttet, dette sagde de også om Fiat Tipo, den var også gummibelagt, men det er kun på ydersiden, på indersiden dannes kondens, og det ruster indefra, så skynd dig at få den hulrumsbehandlet, så har du gjort hvad du kan for at sikre dig.
Tak for svarerne!
Jag må hellre bide i det sure æble og punge ud med de ca. 3000kr.sad
Enligt forhandleren ville jeg kunne få rabat på en pava behandlig, som de åbenbart har indgået en aftale med (og passer samen med det som den så (evt). har fået i forvejen).smile

Hilsen nosi
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis