Lamineringslomme sidder fast i lam.maskine

Hej,

som antydet, har jeg en lamineringslomme der har sat sig fast i vores (varm) lamineringsmaskine. Den har eller virket upåklageligt i de 2 måneder vi har haft den. Den er købt i Føtex og jeg har desværre ikke bonnen mere, så jeg må fixe den selv.

Nogle gode råd? Umiddelbart kan maskinen ikke "bare" skrues fra hinanden sad

mvh
Maria
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Vend bunden i vejret og se efter skruer. Er der nogle små gummifødder, så vip dem af, der sidder sikkert skruer bag dem.
Bare skru dyret fra hinanden, den er meget simpel.

Venlig hilsen
Knud
Havde det samme problem - men jeg vil nu ikke sige den var så simpel - lamineringsvarmerullerne skal nemlig tages ud og da de sidder fast i enderne på nogle bukke skal disse også skrues fra hinanden + at der kan være div. fjedre mv. - så det er med at holde tungen lige i munden. Husk at rengøre rullerne inden du samler igen.
Hejsa,

Vi har på mit arbejde været ude for det sammen.
Det lugtede mere og mere brændt.... Men jeg fandt ud af det var en "reverse" knap på maskinen.... jeg fin den fastsiddende lomme ud ved holde den knap nede et stykke tid til jeg så noget komme ud, til sidst kunne jeg rive den ud og maskinen har virket tip top lige siden. hehe.

Men der er 100% forskel på maskine til maskine, så det er bar emed at prøve sig frem...

RhyMe
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis