Hvorfor skal det være så dyrt ??????

Hej

Har nu i mange dage set på Maaaaaaaaaaange hjemmesider, hvor de sælger topfigurer til bryllupkager....

Er det bare mig der er nærig, når jeg ikke kan se logikken i at de figurer skal koste mellem 150 og 1000kr confused (dem jeg kan lide ligger over 300)

Er der ikke en der kan give mig en super ide til en jeg selv kan lave?
anderledes, enkel, sjov, flot, jaaaaa bare en ide jeg kan arbejde videre med så jeg ikke ruinere gemalen allerede inden brylluppet he he.....

Knus Swella
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du har mod på at bestille hjem fra England, så tast denne søgning

wedding cake top site:.co.uk

på google, og se de mange muligheder.

Det er kun fragten du skal lægge til - der kommer ikke mere på da de også er EU land.

Mvh.

René

Ellers hvis man er lidt fræk, kan man vel selv lave en figur i sukker, så kan de også spises bagefter. Men ellers vil jeg nok også sige, wilton i USA er et godt sted at starte, og så selvfølgelig en god søgning på nettet. Der er mange leverandører, men husk også at pris og kvalitet ofte hænger sammen, det er ikke svært at få det til at se pænt ud på et billede, spørgsmålet er om det man så køber lever op til kvaliteten. Så vær forsigtig med at købe for billigt, du risikerer at skulle ud og købe den samme vare flere gange, og det er ikke billigt i længden.
Og der er jo mange der GEMMER topfiguren som et minde om dagen, og så er det ektra fedt at have en der er stor, flot, og robust, også selv om den koster kr. 300,- hvis dit ægteskab bare holder i 10 år, så er det jo kun 2.5 om måneden, eller 1,25 fra jer hver. Holder det helt frem til et gulbryllup hvor du kan genbruge en god kvalitet figur, så har du sparet den gazillion en figur koster på det tilspunkt, og kun betalt ca. 25 ør pr måned for det gode minde.
Takker for de fine henvendelser.

Har luret de hjemmesider an ;o)

Twist, det er rigtigt at på sigt er det ikke mange penge 25 øre smiler.
problemet er bare vi ikke vil vente 25 år med at betale ggg.

Ej ved godt pris og kvalitet hænger sammen, syntes bare at den gængse røde tråd i alle bryllups sager eller babysager for den sags skyld, er at der tit tages for meget i forhold til hvad det koster at lave produkterne nok derfor vi stejler lidt ved priserne.

ha en god dag knus Swella
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis