Termostat ventil

Hej
Er der nogen som kan sige mig hvor i verden man kan finde en termostat ventil som sidder på afgangen,
Jeg var så smart at købe 2 i Jem og fix og fik dem monteret de bankede som gal, så fandt jeg ud af det var frem løbes ventiler.
nu har jeg vært i næsten alle byggede markeder og alle har ventiler men det er til fremløb
er der nogen sted på nette hvor man kan bestille dem eller hvilket bygge marked har dem

Henrik

Der findes ikke nogen problemer som ikke kan løses 

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Subsea

Hej
Er der nogen som kan sige mig hvor i verden man kan finde en termostat ventil som sidder på afgangen,
Jeg var så smart at købe 2 i Jem og fix og fik dem monteret de bankede som gal, så fandt jeg ud af det var frem løbes ventiler.
nu har jeg vært i næsten alle byggede markeder og alle har ventiler men det er til fremløb
er der nogen sted på nette hvor man kan bestille dem eller hvilket bygge marked har dem

Henrik


Du kan købe dem stort set alle net vvs butikker. Grossisterne har dem på lager så det vel en 2-3 dage at få fremsendt.

Alternativt kan man altid lave en aftale om at hente den hos grossisten så kan du få den samme dag reelt set.

Selve retur føler hovedet har vvs nr: 403521000 det er bare at slå det op på google.

www.VVS-Shoppen.dk VVS til bl.a. badeværelse og køkken. Ring til VVS-shoppen.dk på 87 37 40 30.

www.VVS-tips.dk VVS tips til dig der vil gøre det selv
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis