Julegave tid......

Hej alle naboer.
Så er det igen tid til at begynde fabrikkationen af hjemmelavet julegaver. Her kommer et par ideer.
Når der drikkes rødvin, kan propperne gemmes til at lave små sejlskibe til ungerne.
Øl kapsler kan udover kradsebrædder og bruges til at trække på ståltråd og lave dukker af.
De tommer snapse flasker kan bruges til et samle selv sæt, til hobby menneskerne - i form af et skib bygget inde i flasken. ( Andre former for flasker kan selvfølgelig også bruges eks. rom )

God arbejdslyst
Ida

Venlig Hilsen
Ida Nielsen
Tidl. Farvehandler
16 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jaeh og nu hvor Kastanien har smidt sine "frugter" kan du lege med dem og lave små figurer o.s.v.
Hej Ida, det jeg mener er at det nok ikke lige er det rette forum du slipper dine gode ideer løs.

V.h. Håndværkeren
Hej Håndværker


Prøv lige at se følgende tråd som er et par år gammel - så vil du kunne se at jo mit indlæg skam passer fint ind i dette forum - "Over Hækken"

Læg også mærke til det kradsebrædt som der er også er en rigtig fin opskrift - det samme er der på musemåtter og meget fine fjedre pyntet med confetti og fine fjer.....

http://www.lav-det-selv.dk/forum/showthread.php?t=40549&highlight=idani

Husk "Over Hækken" er til sjov, spas, alvorlige emner og alt det som man ellers diskuterer med sin nabo hen over hække og en øl / vand eller kop kaffe

Venlig Hilsen
Ida Nielsen
Tidl. Farvehandler
Citat fra idani

Hej Håndværker


Prøv lige at se følgende tråd som er et par år gammel - så vil du kunne se at jo mit indlæg skam passer fint ind i dette forum - "Over Hækken"

Læg også mærke til det kradsebrædt som der er også er en rigtig fin opskrift - det samme er der på musemåtter og meget fine fjedre pyntet med confetti og fine fjer.....

http://www.lav-det-selv.dk/forum/showthread.php?t=40549&highlight=idani

Husk "Over Hækken" er til sjov, spas, alvorlige emner og alt det som man ellers diskuterer med sin nabo hen over hække og en øl / vand eller kop kaffe


Så vidt jeg kan læse, så gør de godt og grundigt grin med dit indlæg, skulle det mon være noget med en "malerhjerne"
Hejsa Håndværker

Nej de gjorde ikke grin med mit indlæg - hvis du kigger tilbage til de tråde som ligger i den periode vil du se at vi havde det sjovt med mange ting - bla. vittigheder, vejfest og andre ting.

Over Hækken er et uhøjtideligt debat-forum som det står beskrevet.

Jeg prøvede blot at få lidt af den gamle stemning igen, men kan jo forstå på dig at den altså er en saga blot.

Kommentaren om malerhjerne finder jeg aldeles upassende i denne sammenhæng idet du sandsynligvis ingen personlige relationer har til mig.

Derfor vil jeg opfordre dig til at søge på mit bruger navn "Idani" hvor du vil kunne finde en del af de svar som jeg med tiden har givet - og der vil du opdage at jeg er blevet mødt med en stor respekt, den sammen som jeg viser andre her på siden.

Venlig Hilsen
Ida Nielsen
Tidl. Farvehandler
Mit hint til en malerhjene skulle forstås som en Joke, og nej jeg kende dig ikke personligt (endnu)
Jeg skrev det første indlæg fordi det virkede som ingen havde interesse i dit indlæg. Så syntes dog at du skulle have lidt reaktion på at du havde brugt tid her foran skærmen.

Smil til Værten, så slipper du måske for husleje opsættelse næste gang :-)

V.h. Håndværkeren
Annonce
Hej Ida

Håndværkeren slipper ikke altid så godt afsted med sine joke's, slet ikke når han glemmer smilies, for går det fra at være en godt nok flabet bemærkning men sagt med et smil og glimt i øjet til at virke voldsomt og perfidt, men sådan mener han det slet ikke, det ved vi der efterhånden "kender ham".

Så fy håndværker, skal vi køre på kanten af hvad man kan "sige", så husk smilies, så ingen misforstår glimtet i øjet.

Mvh. JørgenE
Hej Jørgen.
Som du skriver, mener jeg det ikke som en ond bemærkning. Øh hvordan bruger jeg smilies når jeg ikke citere ?

V.h. Håndværkeren
Hej Håndværkeren

Vidste du ikke mente noget. Smilies får du enten frem ved at bruge tasten "nyt indlæg", eller bruger du lynsvar tryk på avanceret, så får du også smilies du kan bruge.

Mvh. JørgenE
Ja og jeg er slet ikke så sjov mere, for Smilies fungerer kun i mine indlæg, hvis jeg indtaster tegnene, de er lavet af. De vil slet ikke komme frem, når jeg har sendt indlægget, selvom de stod fint i kladden (tramper arrigt på kattens hale, for nogen skal det gå ud over : - P = :-P ).
Åååh stakkels KAT, håber så den lige afprøver sine skivebremser på dit ben wink
Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også