Den første sne

Hej med jer!
Ja så har vi fået den første sne her i Estland, det har sneet hele dagen, det ser jo kønt ud, de næste dage lyder det også på sne og ned til - 6 om natten og 0 om dagen.

Det var bare en sne melding her fra Estland.
MVH Preben

preben

11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Gad vidst, hvornår I sender den til Bornholm så... Du får da lige en af de snemænd, som den yngste har lavet idag ;-)
Den gad jeg ellers godt se Preben. Er det et billedbehandlingsprogram, du mangler?
Zephirine !!! Nej det er nok ikke sådanne noget jeg mangler, jeg er bare ikke god til alt det med div. programmer på PCeren, jeg bruger den kun til at skrive lidt og læse nyheder.
Hilsen Preben

preben

Det er nu heller ikke så tovligt. Man "træffer" mange mennesker, man ikke anede eksistere, før internettet... Har I fået mere sne? Vi tog en tur omkring skoven igen idag, men den har godt nok mistet sin kulør den sidste uge! Og det er blevet koldere. Så hvem ved, om jeres sne futter en tur over Østersøen... Sne er iø flot, mens det stadig ligner sne og ligger der, hvor man ikke er besværet af det ;-)
Annonce
Zephirine!
Ja det er rigtigt man møder en masse mennesker, og vi har fået lidt mere sne, det meste ligger der hvor det ikke er til besvær,så det er jo kønt, men du bor jo også på en dejlig Ø, jeg var der for mange år siden, 2 gange i Svanike(er det ikke sådanne den hedder) jeg var der på en svagbørns koloni tror jeg det hed den gang.
Hilsen Preben.

preben

Kære Zephirine!
Hvis du stadigvæk mangler sne, så kom her forbi, vi har masser af den dejlige hvide sne, det har sneet de sidste 24 timer.

MVH Preben

preben

Mangler og mangler Preben... Jo når jeg har mine udendørs dekorationer færdige og på plads, så vil der ikke være et øje tørt, hvis du sender en fint pudderlag som prikken over i'et ;-)

Den 14. november fik vi vinterens første sne og pigerne fik trillet et par små snemænd, inden de tog i skole. Godt det samme for snemændene var det eneste sne, der var om eftermiddagen...

Så de vil blive mægtig glade, hvis du sender lidt til week-enden ;-) Har I fået meget så?
Meget er måske så meget at sige på et par dage har vi fået 25-30 cm.
det er nok til det ser kønt ud, og når vi så har -2 om dagen og ca. -6 om natten, ja så bliver det jo liggende.
Hilsen Preben.

preben

Brrrrrr ja så kan du ihvertfald godt undvære lidt til mine julepynterier ude vel ;-)
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis