festool

der er vel ingen her, som har en Festool overfæser for megetrolleyes

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
ja jeg vil gerne købe en, til et større projekt, jeg skal i gang med, og de er jo rimelig dyre fra ny , og for ikke at skulle ændre indstilling på den ene jeg har nu , kunne jeg godt bruge en til

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
HMMM Kunne godt lyde som om du er lidt doven Lynæs, det er da ellers ikke den opfattelse jeg har af dig.
det er ikke dovenskab, men skal det lykkes, skal det være meget præcist ens, og der er en indstilling, hvor det er svært at måle, og svært at ramme igen, hvis den skal bruges til andet også. derfor vil jeg gerne ha' den indstilling stående til projektet er færdigt.
jeg har jo været på overfræserkursus, og har fået mod på at bruge overfræseren til andet end at runde hjørner med.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Hej Lynæs..

Jeg ejer desværre ikke selv en festool, men har arbejdet mange timer med værktøj af dette mærke - har for kort tid siden købt en B&D over fræser -bevares den virker udemærket.... Meeeennn det er stadig ikke festool,- held og lykke på jagten efter det gode værktøj.

henrik1

Annonce
jeg fik lige fat i 2 billige, så nu har jeg nærmest en for meget, så efterlysningen er afblæst rolleyes cool

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Citat fra lynæs

jeg fik lige fat i 2 billige, så nu har jeg nærmest en for meget, så efterlysningen er afblæst rolleyes cool


Heldige "Stodder" wink
de var godt brugte, og held er noget man opsøger

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis