Passer dette på dig?

Du er over 18 år
Du er åben overfor Network Marketing
Du er seriøs
Du er arbejdsvillig

Så læs videre:

BLIV SELVSTÆNDIG UDEN RISIKO
Har du ambitioner om at få din egen virksomhed og blive din egen chef?
Har har du nu muligheden for at hoppe ind i et færdigsyet koncept, hvor du har alle fordelene som selvstændig og ulemperne er skåret væk.
Varelager er der ikke noget af, i stedet har du en global internet handelsportal i verdens største og hurtigst voksende industri nemlig E-handel.
Du har nu mulighed ofr at tage del i disse mange penge, når der handles lokalt, internationalt eller globalt.

Kontakt: 7589 9192/4057 8912
Kopier dette link op i din browser og få lidt mere viden http://www.dublinetwork.com/Forretningsmuligheden/Produkt_præsentationsfilm.aspx
14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Succes...

Synes lige du skal læse denne tråd inden alle får fri fra arbejde. Du kan muligvis nå at redigere dit indlæg...

http://www.lav-det-selv.dk/forum/showthread.php?t=50630&highlight=gratis+reklame

Jeg mener at hårdttjente penge varer længst og desuden er jeg glad for at arbejde!
Hvis dit firma bliver en "Succes" må du da endelig komme med tibagemeldinger og gerne med rigelig dokumentation herfor. Så kan det være at jeg klikker på linket... (Dokumentationen skal ikke være et tænkt eksempel som i alle pyramidespillene, men kolde fakta hvor folk rent faktisk har fået noget ud af jobbet!!)

Næstformanden,

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Sikke dog en gang bræk.

Citat fra succes

Du er over 18 år
Du er åben overfor Network Marketing
Du er seriøs
Du er arbejdsvillig

Så læs videre:

BLIV SELVSTÆNDIG UDEN RISIKO
Har du ambitioner om at få din egen virksomhed og blive din egen chef?
Har har du nu muligheden for at hoppe ind i et færdigsyet koncept, hvor du har alle fordelene som selvstændig og ulemperne er skåret væk.
Varelager er der ikke noget af, i stedet har du en global internet handelsportal i verdens største og hurtigst voksende industri nemlig E-handel.
Du har nu mulighed ofr at tage del i disse mange penge, når der handles lokalt, internationalt eller globalt.

Kontakt: 7589 9192/4057 8912
Kopier dette link op i din browser og få lidt mere viden http://www.dublinetwork.com/Forretningsmuligheden/Produkt_præsentationsfilm.aspx

Med venlig hilsen
FlemmingB

Der er bare nogle menesker der tænker med RØVEN, og her er et tydeligt eksempel på et sådant meneske PU HA !
Hej håndværker
Der er nu noget om det manden skriver.
Jeg opfylder alle 4 krav, er selvstændig med succes, og er uden for risikogrupperne. wink
Nå spøg tilside jeg giver dig ret, den er for meget
Mvh Ole
Jeg går i haven. Hav en god dag.
Hej Ole.
Det er en Kvinde med en åbenbart meget stor røv !
Og hvem er det lige du snakker om nu?

Green

Det er hende der kalder sig Succes, og som har lavet denne tråds største brøler ind til videre. Ved idet hele taget at starte sådan en tråd før hun havde stukket en finger i jorden og set indlæg om emnet.
Grunden er at Ole troede at det var et hankøns væsen.

V.h. Håndværkeren
Jamen det er da rigtigt.
Jeg havde ikke læst profilen, så jeg undskylder at jeg kaldte hende en ham.
Mvh Ole
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis