Korrespondanceafbryder

Jeg er ved at skifte afbrydere og stikkontakter i hele huset, og er nu nået til korrespondanceafbryderne. Er der nogen der har en forklaring på hvordan det skal forbindes.
14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra kimbas

Jeg er ved at skifte afbrydere og stikkontakter i hele huset, og er nu nået til korrespondanceafbryderne. Er der nogen der har en forklaring på hvordan det skal forbindes.


Hej.. det er ski ikke let at forklare, men er du ved at skifte, kan du da montere dem som de var..den vigtige er den hvor der stå "p".. den skal i "p" igen .. og er der 2 ledninger i samme "hul" skal de selvf. sammen i "hul" igen..

ha ha.. den er lidt svær.. håber du kan bruge det til noget.. de er 2 måder at lave det på.. en kaldet A og en B måske kan du finde noget på nettet (?)

Mvh Jan j
Jeg mener, det var i ask-alex, jeg fandt en beskrivelse ved at søge på korrespondanceafbryder.

Mvh. Kai I.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej

Det har jeg bøvlet med tidligere, først da jeg satte mig ned og tegnede ledningsføringen faldt brikkerne på plads. Se vedhæftede oversigt over en korrespondance som jeg ser det. Er ikke elektriker.

mvh Anders
Har jeg forstået tegningen rigtig, hvis jeg tror, det er en nul fra den sidste afbryder til lampestedet?
Som jeg ser tegningen er null direkte til lampen, og korrespondancen drejer sig kun om fasen

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

Husk at C korrespondancen er ulovlig at lave i dag (stærkstrøm), da det er nullen som brydes.
Useless: Hvis der sidder en fejlstrømsafbryder foran er der vel ikke noget i vejen for at lave en C-korrespondance?
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis