Valg af Vinduer

Hej.. Jeg skal igang med en større ombygning og renovering af vores sommerhus, og skal i den forbindelse bruge en del vinduer og døre.
Jeg har fået tilbud på JNA , Skjern vinduer og Gunsti, er der nogen der kan anbefale hvilke jeg skal vælge? (evt alternativ).

På forhånd tak
Mvh. Kenneth
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Vinduet.dk

Jeg har stadig en eller anden ide om at folkene bag ved velux koncernen ikke ligger navn til hvad som helst.

Har lige købt 2 fra dem, flot finish. De har dog allerede girafpletter, men sådan er det jo med knaster. De siger at man kan fjerne det med sprit, har ikke prøvet endnu. Men det er jo det samme med de fabrikater du skriver om der. Jeg ved storke skærer alle knaster fra (og laver en limet fingersamling), men det er også en helt anden pris (med mindre man er tømrer og køber direkte).

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Først vælger man jo også lidt hvilken stil man vil have...

Plast vinduer - oftest store markante karme og rammer!
Træ - skal males ofte!
Træ/Alu - træ indvendig og alu udvendigt giver minimal vedligeholdelse.

Jeg tror de fleste vinduer, husk DVK mærket, laver ganske gode vinduer.
Men nogle ligger nok lige en tand højerere i kvalitet set i det lange løb.
Jeg vil selv vælge et træ/alu vindue. Her kender jeg nok bedst Velfac og Rationel, samt Velux i tagvinduer. Men der er helt sikkert også andre. Hvor meget mere det koster ved jeg ikke, men jeg er helt tilfreds med mine vinuer fra Velfac og Velux. Dørene er også købt hos Velfac, men produceret hos Rationel ( det var det montøren fortalte da han skiftede nogle plader med forkert farve ).

Prøv at indhente et sammenlignende tilbud fra en af disse og se hvor meget der er i forskel prismæssigt.

Vil du sammenligne vinduerne kan jeg anbefale at se den samlet hos byggecentrum, jeg kender specielt den i Middelfart. Og her er der mulighed for at se på de forskellige... ikke alle men en hel del forskellige.

MVH Njord
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Hejsa

Har selv meget meget i tvivl om hvor vi skulle købe døre og vinduer, men kun lige indtil jeg begyndte at interessere mig for kernetræ. De færreste producenter lover ikke højere end 68% kernetræ hvor derimod Vikavinduer.dk lover helt op til 100% hvilket jeg syntes er at foretrække og kvaliteten er i top til meget rimelige penge, dog tilbyder de ikke lige så mange "finesser" som feks. rationel.
MVH. Leif
Hej Kenneth
Måske kan jeg hjælpe dig - både med VELFAC og med flere andre fabrikater, som kræver mere elller mindre vedligeholdelse.
Klik her: http://www.vinduesmarkedet.dk/4460-1_Produktbeskrivelser/

mvh Carsten, VinduesPusher

Med venlig hilsen
Carsten, VinduesPusher.dk

rolleyes Ledelse er; at fortælle sine medarbejdere præcis hvor skabet skal stå - og derefter motivere dem til, at de selv flytter det derhen !
Hej Kenneth
Måske kan jeg hjælpe dig - både med VELFAC og med flere andre fabrikater, som kræver mere elller mindre vedligeholdelse.
Klik her: http://www.vinduesmarkedet.dk/4460-1_Produktbeskrivelser/

mvh Carsten, VinduesPusher

Med venlig hilsen
Carsten, VinduesPusher.dk

rolleyes Ledelse er; at fortælle sine medarbejdere præcis hvor skabet skal stå - og derefter motivere dem til, at de selv flytter det derhen !
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Hej.... tak for jeres svar.
Jeg har besluttet mig for at det bliver færdigmalede træ vinduer fra skjern-vinduer. Grunden til mit valg, er at jeg idag har talt med en tømrer der siger at de er god kvalitet, og samtidig er de fornuftige i pris og leveringstid(ca. 6 uger). De billigste jeg fandt var dog fra sparvinduer.dk, men kender ikke kvaliteten.
Mvh. Kenneth
ville ellers have anbefaldet Idea combi vinduer da de er kvalitets vinduer og er ved at værer en af danmarks største vindus fabriker de har lige udvidet til 82000 kvm i hurup thy og de laver både træ og træ alu vinduer
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også