Flise klæb til udvendig trappe???

Hej alle sammen

Kæresten og jeg har lige købt en nedlagt ejendom som vi altid har drømt om...
Der er godt nok rigtig meget arbejde på den men indtil videre går jeg selv og laver det hele...

Men jeg her lige et per spørgsmål omkring en udvendig trappe

Det er den ved fordøren... Hvor alle fliser sider løse på... Men skal jeg stææe dem i det sammen fliseklæb som bruges inde i huset?? eller skal jeg bruge noget særligt klæb til sådan en trappe confused

Har forøvrigt fået rigtig meget "selv Hjælp" her på forumet. Super at folk kan hjælpe hinanden... det går jeg ind for biggrin
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
der står på fliseklæben om den kan bruges udendørs. Så vidt jeg husker er det det samme som bruges til vådrum

mvh jan
du skal bare købe en fliseklæb der syrefast og frostsikker (det er de fleste) hilsen
Kan man så også gøre det i frostvejr? altså ligge fliserne?
Det anbefales vist at anvende den fleksible udgave af fliseklæb til udendørs brug.

Det er garanteret ikke en god ide at udføre arbejdet i frostvejr. Det er trods alt vandbaserede materialer - men kig efter på posen.

Mvh
Lars

Lars K
Annonce
Alfix Combifix er enestående såvel ude som ind og den er fleksibel og frostsikker - en dejlig fliseklæb at arbejde med :-D


Okay. Tak. men tænker jo på om man bare kan lave det nu f.eks. det er jo ikke frostvejr endnu. men indimellem om natten.
du kan godt lave det nu, der er ikke så meget frost og klæberen når derfor at tørre, er du i tvivl kan du evt putte lidt sprit i da det forhindrer vandet i klæberen at fryse,
Du kan også bruge blå lip, den er både til inde og ude.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis