Opstart?

Goddag..

Jeg er godt igang med at opstarte et lille sideprojekt som handler om reperation af forskellige dele og renovering af hus og have

Jeg sidder bare og fedter lidt med visitkort, og da jeg endelig fandt ud af det, der slog det mig at en hjemme side kunne være herligt dertil,

og jeg ved nu godt der er mange tråde med hjemmeside spørgsmål, men jeg tænkte i ku komme med gode ideer, til hvad man mere kunne lave i mit sideprojekt, hvordan visit kort skal se ud (hvilke nyttige info's der skal stå derpåwink og hvordan hjemmesiden skal være hvad der skal stå og hvordan man laver den ...

mvh wink

PS.. hvis i mangler råd til noget er jeg behjælpelig med svar, er her for at hjælpe og lære .. (: ..
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Jeg står overfor en større renovering af en kælder i en bungalow fra 1943, og har læst en masse interessante indlæg i dette forum!
Jeg har ingen umiddelbare problemer med fugt i kælderen, som i parentes bemærket ligger ca. 150 cm. under terræn.
Min plan er at grave ca. 60 cm ud, så jeg kan få ca. 30 cm yderligere højde i kælderen - er de 60 cm. for meget/lidt?
Er det meget uhensigsmæssigt, at udskyde "Projekt Omfangsdræn" til senere d.v.s. gøre hele projektet færdigt indefra og så evt. senere grave ud til omfangsdræn?
Mit "problem" er, at kælderen gerne skulle være færdig så hurtigt som muligt, da jeg skal bruge et rum til beboelse i.f.m. snarlig familieforøgelse.....:p

Håber på et par gode ekspertråd!
Mvh Chop
Altså mit råd til dig ville da være nå du alligevel skulle "renovere" din kælder kan man vel kalde det så ligså godt få gravet ud til det dræn ..
nu hvor du er igang og alligevel skal grave din kælder længere ned ..

og nå det nu skal gå stærkt så enten få en flok gutter til at hjælpe med "det dumme arbejde" så som at grave, hyr en lille maskine til det slemme og få det overstået .. hvis du venter nogle måneder med det så blir jorden af HT og så skal du vente til næste sommer.
det meste af det kan du jo lave selv, så det KAN blive billigt og rimlig smertefrit.. (:

så helt klart få det gjort med det samme ..
Hej Chop.
Og havde du så lagt dit spørgsmål som en ny tråd og ikke mast dig ind i en andens, ville svar på dine spørgsmål blive besvaret af mange flere.
Især hvis du havde lagt dem under Lav Hus !

V.h. Håndværkeren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis