Hvor købes Autolak og primer til spraypistol?

Ja nu tror jeg at jeg vil give hjemme malingen en chance da jeg lige har fået et såkaldt tilbud hos den lokal autolakker som kostede en halv arm for en dør og en bagklap selvom jeg kom med dem afmonterede og det hele..
Jeg har iforvejene en kompressor og skal så bare have fundet en pistol, det bliver nok bare en billig en til at starte med eller en fra dba
MEN hvor kan jeg købe lak henne ? det skal jo helst være sådan at jeg bare kan oplyse min kode fra VW lakken og så få noget der passer til det.. og sig helst ikke min lokale automaler, for han virkede´ikke særligt pris venlig stemt!
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der må da være en anden autolakerer indenfor rimelig omkreds, jeg tror, de fleste gerne vil sælge maling, hvis man snakker lidt pænt med dem.

Hilsen Kai
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Hej 

Jeg har selv købt både maling og lak ved dem her til et par af mine biler. 

https://autolackprofi24.de/

Du kan både få det som spray flaske eller i dåse så du kan sprøjte med pistol.

Købte også sprøjte pistol dernede den fungere rigtig fint, bare husk ikke for meget tryk på når du sprøjter lak eller farve så får du appelsinhud.

Mon ikke den oprindelige spm.-stiller fik løst problemet for 11 år siden?


Hvad er der galt med at svare på et gammelt spørgsmål? (Jeg ved godt at der var en spammer ind over) 

Mange søger på spørgsmål, så er det da en fordel at få et svar, selvom det er gamle spørgsmål?

Mvh.

Mikkel


Annonce

Tror nu ikke det er noget problem at finde noget autolak.

Jeg skulle for en måneds tid siden bruge noget til min bil i metalic, den lokale farvehandler kunne blande farven og komme den på spraydåse, for øvrigt supernemt at male med, da der var en rigtig god dyse på dåsen.

Det kostede lige knap 200 kr for 400 ml, og knap 100 kr for en dåse klarlak i samme størrelse.

Udover der er 1 dags levering på at blande maling efter farvekode, er det nemt, og man skal ikke ud og købe hærder og specialfortynder mv.

købte her https://www.hcfarver.dk/autolak/bil-og-mc-lak/spray/proff-custom-spray-400-ml


Vi prøver igen, i morgen --

Jeg købte noget gulvmaling ved HC farver for et par måneder siden.. og hvilken service.. (det var faktisk en fra et byggemarked, der sendte mig videre, fordi de kun havde "hobbymaling" i forhold til mine spørgsmål til holdbarhed)
Jeg fik også en god rabat på listeprisen (og det kan da godt være, at de tager godt ved - men jeg følte mig godt behandlet.)

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også