ups - for mange sten - tak for de mange indlæg - jeg kastede mig nu ud i eksperimente

Hej

Jeg har vist desværre lavet en fejl. Her er hvad der er gjort:

Min carport er gravet ud - ca. et spadestik i dybden og jævnet ud. Hullet har jeg fyldt med nøddesten og derefter komprimeret med en pladevibrator.

Det fungerede fint....i tre dage. Nu har bilens forhjul revet hul i den komprimerede overflade og nu synker den i næsten til bunden.

Spørgsmålet er kan der der gøres noget?

Kan jeg fylde strandsand på og komprimere igen, det bør vel stabiliserer?

Eller måske tørbeton?

Andre forslag er også velkomne.

(jeg har - nu - læst her på siden at jeg skulle have kørt stabilgrus på først og så derefter 5 cm. sten, men kan jeg gøre noget så jeg ikke skal starte helt forfra....please
Hej Jeg har vist desværre lavet en fejl. Her er... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
nu har jeg også bundsikring.. 1 m singels.

Nå men du kan ringe til *Steen hansen ringsted, han leverer til en rimelig pris, jeg gav omkring 2000 for 48 t knust beton leveret i sorø.
Citat fra sluppermand

nu har jeg også bundsikring.. 1 m singels.

Nå men du kan ringe til *Steen hansen ringsted, han leverer til en rimelig pris, jeg gav omkring 2000 for 48 t knust beton leveret i sorø.


dgs.dk foreslår (ud over en masse privatpersoner):
Vognmænd:
Steen Hansen

Jættevej 13
4100 Ringsted
Tlf.: 57 67 68 33
Fax: 57 67 68 35

så det er vel ham du omtaler?

I teorien er der ikke forskel på teori og praksis, men i praksis er der...
Til gangarealer er 10cm minimum. Vi plejer ikke at indbygger mere stabil da det er tilstrækkeligt.
48 ton til 2000?
En almindelig vognmand kører med ca, 7-8 m3 ad gangen som er ca. 12½ton. Med hænger dobbelt så meget. Det svarer til at vær to fulde læs som 2000 er usandsynligt billigt for.
lige præcis. Han kører mest i stor kbh, så bare ring og snak med ham.

Med hensyn til prisen er det billigt, men er det mindre man har brug for er prisen ikke meget lavere da det meste er til transport.









RTmaskintransport.dk
Hej
Det lyder spændende med genbrugsstabil til indkørsel da jeg selv overvejer projekte. Har dog et par store træer ved indkørslen som har ødelagt den nuværende belægning med rødderne - hvor godt er stampet stabil imod sådan noget?

Vh Silas
Annonce
ja nu er jeg ikke den store entreprenør, men jeg kan forestille mig at du vil få samme problem med tiden igen, da rødderne vil "skubbe" til underlaget og dermed ødelægge det igen.
ellers er det ned med træerne og ind i brændeskuret

Hej venner

Her kommer lige et billede 10 år efter

Jeg vandede og komprimerede stenmel ned imellem strandsten.

Det virkede faktisk. Der holder en Land Rover normalt i carporten så der er belastning på


Gierahn skrev den 02-12-2017 23:05:26

Hej venner

Her kommer lige et billede 10 år efter

Jeg vandede og komprimerede stenmel ned imellem strandsten.

Det virkede faktisk. Der holder en Land Rover normalt i carporten så der er belastning på



 Solid og smart løsning

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis