Stable hvidevarer

Hej alle,
jeg har forelsket mig lidt i en ny Asko Vølund energi-rigtig vaskemaskine.
Men for at jeg har plads til den i mit bryggers skal jeg have den stablet oven på tørretumbleren, eller omvendt.

Hvad er klogest? Skal vaskemaskinen stå øverst eller nederst?

/SoerenP
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra SoerenP

Hej alle,
jeg har forelsket mig lidt i en ny Asko Vølund energi-rigtig vaskemaskine.
Men for at jeg har plads til den i mit bryggers skal jeg have den stablet oven på tørretumbleren, eller omvendt.

Hvad er klogest? Skal vaskemaskinen stå øverst eller nederst?

/SoerenP


Nederst, da denne vejer betydeligt mere end tumbleren.
Definitiv skal vaskemaskinen stå nederst da der er store kræfter i gang når maskinen centrifugerer og det kan risikere at bevæge sig og falde ned.
Desuden er det mere hensigtsmæssig hvis du skal have et udluftningsrør fra tørretumleren udtil da vinduerne er som regel placeret hejrer end gulvet.
go fornøjelse

p /p
Tja selve indlægget har jeg ikke meget at bidrage til- men derimod til mærket.

Det tog mig 1½ år og få repareret min Asko maskine. Købte den fra helt ny og siden dag 1 var der fejl på. De havde den til rep 8-9 gange og fandt aldrig fejlen, derimod var de stærkt ubehøvlede når jeg ringede til dem. Faktisk har jeg aldrig mødt folk som var SÅ nedtalende og uhjælpsomme- Var først efter jeg truede med Kontant/ forbruger klage rådet ovs. At det hjalp og jeg fik en ny maskine....Tog 1½ års tovtrækkeri !.. KAN IKKE ANBEFALE ASKO/VØLUND.
Er dog stadig sikker på at mærket er godt. Men hold da op en måde at behandle kunder på. Er helt sikkert mit sidste produkt fra ASKO, og en hver chance jeg får, så kommer budskabet ud til andre.
Så mit råd er vælg et andet mærke sad
Vi har også tørretumbleren øverst - men på sin egen hylde, så vaskemaskinen ikke smider den af, når den centrifugerer...

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Yo!!

Man kan købe/ selv lave nogle beslag til at montere bagpå tørretumbler og vaskemaskine. Så bliver de stående som man har bestemt sig for!
Dedt kan dog godt være noget bøvl at balancere 2 maskiner på plads...

kom til at tænke på om man kunne lave noget der "gik i hak" og derved kunne holde tørretumbleren på plads...rolleyes den ryger om i baghovedet til alle de andre "det -skal-da-prøves-projekter"!!

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Du kan købe nogle specielle selvklæbende velcropuder der er beregnet til det samme. Jeg synes at de er lidt smådyre, men de virker upåklageligt. De har dem normalt i hvidevareforretningerne, men du skal sikkert spørge efter dem.

MVH
Kim

MVH
Kim
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis