Metalnet.

Jeg har brug for noget finmasket metalnet, men har søgt i byggemarkeder og andre steder uden at finde det. Det skal bruges til rammer til papirfremstilling.

Er der nogen der kan hjælpe?

Elin.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv at søge efter "silketryk".
Finmasket metalnet bruges (brugtes) ved fremstilling af trykte kredsløb til elektronik. Desuden til påtrykning af loddepasta.

MvH,

Bent.
nu ved jeg ikke hvor du kommer fra. Men led efter en serigrafi-leverandør.. i malling ligger der en der hedder juhl A/S de kan hjælpe..
eller spørg hos en serigraf om han vil lave en ramme til dig.. Vil lige tilføje at det trådnet du taler om ikke er helt billigt.. men er det til eksperimenter så hør om de har en gammel ramme de ikke bruger mere... billigt.. mens du øver dig.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Hej Elin

Hvis du skal bruge papiret til collager eller andre kunstværker er det vigtigt at nettet er rust- og syrefrit.

Den slags net forhandles her på Sjælland af firmaet Streno, Rugmarken 19A, 3520 Farum, tlf. 44950704, internet www.streno.dk. Jeg bestiller nettet over telefonen - og får det leveret med posten her i Slagelse allerede dagen efter!

Hvis du "bare skal lave papir for sjov" kan du til de mindre rammer godt nøjes med at bruge fluenet (forhandles af Harald Nyborg) - eller tyndt "stores undergardin" (forhandles af Jysk Sengetøj).

Venlig hilsen
Hanne Lise
Tusind tak for alle svarene. Jeg skal i første omgang lege lidt, så jeg vil bruge en billig løsning først. Hvis resultatet bliver godt nok, vil jeg nok prøve den dyrere løsning.

Endnu engang mange tak til alle.

Mange venlige hilsner

Elin.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis