Skylight

Har nogen her en skitse af et gammeldags skyligt,som er tæt og som afleder kondensvand ? rolleyes

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Lynæs.
Jeg skal lige tjekke om jeg stadig har de tegninger liggende, men ellers er det ikke så svært at lave en skitse til dig.

V.h. Håndværkeren
Citat fra Håndværkeren

Hej Lynæs.
Jeg skal lige tjekke om jeg stadig har de tegninger liggende, men ellers er det ikke så svært at lave en skitse til dig.

V.h. Håndværkeren


Nå hvad så du der du ?rolleyes

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Jeg følger lige trop.

Jeg står nemlig også og mangler mere lys og luft. det store hul midt på dækket, består nemlig kun af en vandfastplade, med to runde plexiglas vinduer.

Jeg er ikke begyndt at søge selv, så måske det ikke er så svært at finde nogle gode tegninger. hvis det ikke er lægger jeg dem på.

Vh og tak for nogle gode svar Håndværker.
Jeg lover at gennemrode hele mit lager af tegninger på mandag, lige nu er jeg ved at pakke til det årlige MZ træf her i weekenden.

V.h. Håndværkeren
Jeg har en hel artikel i et gammelt nummer af enten Classic Boat eller Woodenboat. Der er nogle billeder samt en god forklaring. Selve tegningen skal man så selv lave ud fra den størrelse man nu har brug for.
Jeg skal prøve at finde det en af dagene(aftenerne). JN
Annonce
tak for det

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Hej JN,
 mit skylight er helt smadret, så jeg vil gerne lave et nyt. Har du stadig de artikler liggende fra enten Classic Boat eller Woodenboat om at bygge et selv, så er jeg meget interesseret.

Hilsen Sidsel
ja jeg har en halv artikel fra Classic Boat og en hel fra Woodenboat.
Hilsen Jørgen
Hej Jørgen, dem vil jeg meget gerne se en kopi af. Det vil være super lækkert.

Hilsen Sidsel
Hejk igen. Du kan sende mig en P.M. med din adresse og mail, så vil jeg forsøge at maile artiklen, og ellers må det blive "snailmail". Hilsen Jørgen
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis