Tilslut bordopvasker

Hej

Jeg står med en idé om at lave en fast installation af en bordopvasker men har lige nogle spørgsmål inden jeg går igang.

Jeg bor i en et værelses lejlighed så køkkenet er ikke så stort men jeg har lavet det om så jeg har fået plads til vaskemaskine ovn og så er der lige plads til en bordopvasker og mikroovn. Der er selvfølig køleskab og vask.

Men jeg har en vandhane i skabet under vasken som vaskemaskinen er tilsluttet, kan man her få en del så man kan tilslutte to slanger til en hane.

En anden ting er at der på afløbet til vasken er tilsluttet en del så man kan tilslutte afløb fra vaskemaskine og opvaskemaskine, men opvaskeren bliver altså placeret på modsatte side af køkkenet hvilket giver en afstand på næsten 5 mtr. er det så overhovedet muligt at tilslutte opvaskemaskinen. Tænker på om vandet fra afløbet af opvaskeren kan komme over til afløbet ved vasken. Havde tænkt mig at føre pvc-rør langs gulvet fra vasken under skabene (Det er muligt at komme til rørerne uden at skulle pille skabe ned) og så afslutte med en vandlås ved selve opvaskeren. Lyder dette som en mulighed eller kan det slet ikke lade sig gøre?
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis