DVD afspiller til bilen fra ALDI

Jeg har været så heldig at købe en, Autoradio med DVD - 7" LCD Skærm - Bluetinum BT-CDT7305. Nu er mit problem blot at der står i manualen/installationsvejledningen, at den hvide ledning, skal forbindes til håndbremsekontakten, ellers kan man ikke se dvd/tv. Det er lidt kedeligt, da sættet primært er købt for at konen kan sidde og se film imens vi kører (det hænder at vi ofte kører lange ture).

Mit spørgsmål går på om der evt. skulle være en herinde som kunne være så flink at guide mig til hvordan jeg undlader at montere ledningen på håndbremsekontakten, og få anlægget til at tro at ledningen er monteret uden at den reelt er det. Om man evt. på en eller anden måde kan kortslutte den ledning eller hvad der nu er muligt.

Selve modellen kan ses her på følgende hjemmeside: http://www.bluetinum.net/ViewProducts.asp

På forhånd mange tak for hjælpen.

Mvh

Lakridsen
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Lakrids.
Mon ikke du bare ska´lægge den hvide ledning til stel (-).
Håndbremse kontakten lægger sandsynligvis stel til håndbremse kontrol lampen. Se i diagrammet over din bil.
Kan du komme til kontakten, så ka´du på terminalen hvor du skal montere den hvide ledning.
Er der 12V når håndbremsen IKKE er trukket, og 0V når den er trukket, så kan du bare montere den hvide ledning til stel.

Du kan jo oss´la´vær´med at installerer det, og snakke med din kone under kørslen. *SS*

Mvh. lyngs.

DK-Miljø
der er bare det ved det at laver du det sådan at hun kan se det når i køre så kan du jo også se dvd og bliver du set med den igang af politiet så får du en bøde, derfor er alle tv og dvd koblet så man ikke kan se det så snart bilen køre, så skal du have dem til bagsæderne.

L.Sindalsen

Mariagerfjord

 

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis