legehus

hej alle
jeg vil gerne lave et legehus til ungerne og det skal jo selvfølgelig være perfekt... er der nogle der har nogle gode ideer eller nogle link til nettet som omhandler bygning af legehuse??? alle besvarelser bliver modtaget med glæde

Michael Hovgaard
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har netop bygget mig sådan et her, da jeg lige er startet i voksen lære som tømrer. Og et af de projekter man skal igennem er hus. Så jeg havde dette hus i tankerne. Og nu er det færdigt. Bemærk at der er sandkasse i den ene halvdel af teressen.


[ATTACH]5690[/ATTACH]
Citat fra JDK

Jeg har netop bygget mig sådan et her, da jeg lige er startet i voksen lære som tømrer. Og et af de projekter man skal igennem er hus. Så jeg havde dette hus i tankerne. Og nu er det færdigt. Bemærk at der er sandkasse i den ene halvdel af teressen.


[ATTACH]5690[/ATTACH]

er det til salg????
Alt har jo en pris.. dvs. er prisen rigtig. så er det til salg.
Citat fra JDK

Jeg har netop bygget mig sådan et her, da jeg lige er startet i voksen lære som tømrer. Og et af de projekter man skal igennem er hus. Så jeg havde dette hus i tankerne. Og nu er det færdigt. Bemærk at der er sandkasse i den ene halvdel af teressen.


[ATTACH]5690[/ATTACH]


Rigtigt flot hus, findes der tegninger på det, eller er det fri fantasi?

Mvh

Klaus
Der er lavet tegninger af det efter alle kunstens regler. men det er ud fra fri fantasi.

ps. læreren vidste ikke om han skulle give 10 pil op eller 11 pil ned. Men endte med at give 10 pil op ..... øv øv for pilen kommer ikke til at stå nogle steder.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis