Kuldebro og varmetab i træ/alu vinduer ?

Hej alle LDS´ere

Jeg står foran en større udskiftning af vinduer i vores hus fra 1953. Valget er svært men vi hælder MEGET til Velfac eller andre træ/alu vinduer. Det bekymrer mig dog lidt at jeg mange gange har læst om dårlig isolering/kuldebroer i træ/alu vinduer. Er dette en "børnesygdom" som er løst eller er det stadigt et reelt problem ?

Velfacs vinduesmester ordning. Giver Velfac stadig 10 års garanti hvis man vælger at sætte vinduerne i selv ? og er der ekstra skrappe krav/besværligheder ved Velfacs vinduer ?

Håber I kan hjælpe mig

Mvh

J
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Sådan som jeg har forstået det, så det ikke noget problem sålænge træprocenten ikke bliver at for stor, som f.eks. dannebrosvinduer og vinduer med mange sprosser... Men hvilke vinduer, og hvad størrelse har du kig på?
Jeg vil lige gøre dig opmærksom på at Velfac ikke er ret pæne i afslutningerne indenfor, især hvis du smligner den med Rationel træ/alu vinduer. Jeg syntes at Velfac vinduer er mere til industriel byggeri.

Claus

Jysk Tømrer & Tagentreprise 7100 Vejle

Sydjysk Tagentreprise

7100 Vejle

60767424

Alt i tagpap arbejde

se mere på www.sj-tagentreprise.dk

I online-shoppen på www.VinduesMarkedet.dk kan både Gør-Det-Selv-folk og professionelle håndværkere købe VELFAC træ/alu vinduer med fuld 10 års garanti. - og cirka 5-7% billigere end i VELFAC's officielle prislister.

Med venlig hilsen
Carsten, VinduesPusher.dk

rolleyes Ledelse er; at fortælle sine medarbejdere præcis hvor skabet skal stå - og derefter motivere dem til, at de selv flytter det derhen !
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis