Hos dækmanden.

Har lige været hos dækmanden. Stod og ventede i ca. 20 minutter. En ca. 30 årig mand, i en totalt stylet bil, skulle have nye dæk og fælge.
Udskrivning ca. 9000. Han betalte bla. extra for ekstra gode dæk der er lydsvage.

Kører der fra med musikken så høj at det bløder ud af ørene.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja tak ! sådan en idiot var jeg ude for i dag, og han kørte bag mig i længere tid. Det dunkede fælt i hovedet til trods for at jeg har en af de ret dyre lydløse hjelme.
De må virkelig være hjerneskadede de aber der køre rundt i en forstærker, det burde være forbudt ved lov at genere vi andre på den måde.
På den anden side burde vi måske have medlidenhed med de stakler, der er nødt til at have sådan en portensforlænger, de må jo føle sig sat ud siden de gør hvad de kan for at få opmærksomhed.

V.h. Håndværkeren
Min fætter blev engang stoppet af panserne. De havde forfulgt ham over en strækning på ca. 15 km. inden de fangede ham. Han kørte både stærkt og hørte musik. Han hverken så eller hørte sirenen...
Det kostede vist nogle tusinde kroner...

Jeg kan selv godt lide at høre høj musik når jeg kører. Men det er sjældent det er så højt at jeg ikke kan høre motoren i min egen bil. Os der kører i gamle biler skal nemli også have lidt fokus på bilens opførsel og lyde... ;-)

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Klaphatte Botnakker o.s.v.
Det er mest dem der tænker med det hoved de har i skridtet !

Håndværkeren
Lyden i min gamle '67Mustang er den bedste musik i mine øren, men den koster totalt heller ikke nær det samme som et "rigtigt" anlæg! !!!!!!!!!!!!!!!

Iøvrigt er her et link til et efter mit skøn fornuftigt projekt:

http://www.visansvar.underskrifter.dk/index.php

mvh
ktm

Med venlig hilsen
ktm

 

Annonce
tja, musik i bilen. det er nu rart at hører hvad man vil når man er ude at kører.

Har 2 små dørhøjtalere foran til overdøve en gammel dieselmotor, så det er begrænset hvor højt jeg kan spille. Har da haft et 1000 w anlæg med subwoofer, men det fyldte for meget og blev ikke brugt, så det blev solgt til en ung fyr, der ikke kunne få det højt/stort nok..

Så er godt tilfreds med den støj som en alm bilradio kan leverere. Kan jo hører musikken alligevel.

Den mand der købte dæk for 9000.. Det er ikke engang hvad jeg køber "ny" bil for hvert 2. år...
I er bare blevet for gamle. En gang i mellem er det nu skønt at køre på en laaang motorvej og så fyre anlægget af. Man bliver helt høj af det, og selv et udrykningskøretøj kan ikke blive generet, når man nyder det i inderbanen som den eneste bil inden for kilometervis på de nordjyske motorveje smile

Mvh. JørgenE
Man skal hore meget før ørene falder af !
Tsk...Tsk..... Jørgen !

Håndværkeren
Pjat for mig, for når jeg ikke har hørt musik i lang tid, har jeg et opsparet behov, og så går jeg i kælderen (musikrum med beton på alle sider, så jeg ikke generer nogen), og så får den en på tosken, mens jeg gladeligt danser til den. Det er skønt, og man bliver så glad, selvom enhver der så det, ville tro man var halvtosset. Og når man så går i seng ringler musikken stadigt lidt for voldsomt i ørene, fordi der blev skruet for højt op, men det giver lige dette skønne kick af glæde og frihed, hvor man gør hvad man har lyst til.

(Fik i øvrigt 2 billetter til Rolling Stones koncerten! og jeg glæder mig, jeg har aldrig oplevet dem på scene - dagens sprog :"Live")

Mvh. JørgenE
Efter at have brugt ca 45 år af mit liv på at være sådan som andre syntes jeg skulle være, har jeg nu i snart tre år levet af at gøre lige hvad der passer mig hver eneste dag. Og nu bor jeg så afsides at har jeg en dag lyst til at lukke de 150w ud af forstærkeren med noget lækkert Rock eller lignende, der kan spilles luft guitar til og danses rundt efter forgodt befindende.
Så er det kun hunden der går sin vej, efter at have kigget på mig med det her blik du ved ( hvad har han nu gang i ? )

Men et godt råd Jørgen, kan du hver dag stille dig op foran spejlet der hjemme og sige til dig selv: do æ bar dajli, uden at komme til at skrald grine, så har du et godt liv.

V.h. Håndværkeren
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis