Fjernelse af slagger fra hus

Hej - ny i dette forum..

Min kæreste og jeg skal i morgen skrive under på en købsaftale på et rækkehus på 92 m2. Vi har fundet ud af, at der ligger slagger i gulvet/fundamentet og jeg har i dag forsøgt at ringe rundt til diverse murere for at finde ud af hvad en samlet pris vil være, dvs. opgravning og fjernelse af det gamle gulv, opsætning af nyt gulv, isolering, strør, parkett-gulve, osv. Priserne varierer en del fra 150.000 til 500.000 i værste fald. Vi har fået nedslag i prisen på huset på 200.000 og kan ikke få mere. Naturligvis kan disse håndværkere ikke give en helt nøjagtigt pris, så jeg vil høre, om der er nogle herinde, der har erfaring med fjernelse af slagger - hvem der fjernede det, processen i sig selv, pris, mv.

På forhånd tak.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej, er der gennem de sidste 13 år min nogen der har indhentet erfaring med spørgerens problem...?
Hej Gosta.schwarck

Et lidt sent svar, men måske bedre sent end aldrig. Jeg indhentede sidste sommer et tilbud på at få fjernet slagger under min stue med efterfølgende isolering samt gulvvarme. Det var uden efterfølgende nyt gulv, da min tanke på tidspunktet var at bruge en gulvmand jeg havde fået anbefalet. Tilbuddet lød på cirka 110.000 inkl moms.

Jeg endte med at bruge min penge på mit tag i stedet, så mere ved jeg desværre ikke.

Mvh. Casper
Hej ved_intet (Casper) tusinde tak for svar! Hvor mange kvadratmeter drejede det sig om og var tilbuddet inkl opbrydning af eksisterende betongulv? Vh Gösta
35 m2 og det var med opbrydning. I tilbuddet er forudsat at beton er uden armering. 

Mvh. Casper
Tak igen for hurtigt svar retur. Således, tænker jeg, har vi nu en "tommelfinger-pris" på DKK 3200-3300 inkl. moms pr. kvadratmeter. For mit eget vedkommende med godt 133 m2 i stueplan er der tale om en solid udskrivning på  DKK 418.000, som der må spares op til (eller som det nok ender med, at vi lever med at leve med slaggeren).
Annonce
Der stod også i dokumenterne at der var slagger i vores hus vi overtog nogle måneder tilbage. Jeg gravede det hele op for at opdage at der ikke var en my slagger nogle steder :-) Det kan være du er heldig som mig! 
Jeg snakkede dog med et affaldsoteringsfirma, der ville deponere 15 m3 slagger for omtrent 30.000 kr 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis