Nye køkkenlåger lavet af snedker

Kære Alle

Jeg skal lave nyt køkken, hvor jeg vil opbygge skabene af flisebelagte multiplader. Jeg skal så bruge nogle køkkenlåger i forskellige mål med ramme og har hørt at man kan få en snedker til at fremstille sådan nogle. Er der en der har erfaring med dette og evt kunne henvise mig til en god snedker.
Vh
Matt
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Mattie

I Ørbæk på fyn ligger der et firma som hedder BKN Produktion tlf 65 33 19 66.

De lever af at renovere køkkener og laver alle låger, efter de mål som skabene nu en gang har, jeg ville prøve at kontakte dem, og bede om at få en sælger ud, og give et tilbud på det du skal have lavet.

Sælgeren har forskellige lågetyper med, så man kan se dem i det rum hvor de skal bruges, de forhandler også bordplader af alle mulige slags.

Med venlig hilsen
Steffen Goldek

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
Hej igen

Jeg glemte at skrive at hvis du ønsker låger med motiver i, så kan jeg hjælpe dig med dette, se det lille billede med en kompasrose, som jeg har lavet til en serveringsbakke.

Steffen

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis