vaskemaskine

Vaskemaskinen har det med programvælgeren hopper over centrifugering ved normalvask går i flere trin til centrifugering for Uldvask og stopper der. hvad kan der være galt ?

Maskinen er af mærke Groneje model WA1241SN
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det ser ud som alt af mærket Gorenje er istykker i denne tid..

derfor kopien af svaret til en anden gorenje ejer med fejl i programvælgeren. Den ene med vaskemaskine og den anden med opvaskemaskine!

Så er det sikkert programvælgeren der er kaput..
enten er motoren i programvælgeren svedet af. Eller der er tandhjul der er så snavsede at den ikke kan trække den rundt, specielt over dette punkt hvor den stopper.

Så få fat en ny program vælger enhed, og skift det gamle ud. Ganske stille og roligt ledning for ledning..

Ikke så svært men kan tage lidt tid for den uøvede..

Reserve dele kan du købe hos mange forskellige, men jeg ved ikke lige hvem der er specielt god til Gorenje..

Venligst Njord smile


MVH Njord
inden du skifter pogramvælgeren, ville jeg nok lige se efter at maskinen kommer af med vandet hurtig nok, for så er det nok noget med pumpen (måske er den tilstoppet) en anden mulighed er at luftslangen til niveaukontrollen er tilstoppet, niveaukontrolen er den runde flade dåse der sidder i siden af maskinen, lige under top pladen, ligner lidt en tobaksdåse med 5-6 ledninger på
Hilsen Benny
Hej er der nogle der ligger inde med en bruger-manual til en gorenje GIV 682 som måske vil dele den med mig ? jeg vil bare gerne vide lidt om hvad eks. E3 betyder??? :roll:
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis