Hvad er en rimelig pris for dette stykke arbejde?

Vi har en kælder på 20m2 hvor vi skal have lagt klinker (det er et helt råt betongulv de skal lægges på). I det ene hjørne er en betonsokkel med mamorklinker ( ca. 5 centimeters højde) på ca. 1m2. Denne sokkel skal selvfølgeligt hugges op før der bliver lagt klinker. Så her er mit spørgsmål: hvad bør en rimelig pris være for dette være? Vi aner ikke hvad sådan noget koster, så derfor er det jo fedt lige at få nogle råd om dette fra nogen som måske har fået lavet noget lignende. Vi regner med en pris på klinkerne alene på ca. 200,- - 250,- pr. m2. Prisen skal være inkl. materialer.

På forhånd tak wink

Med venlig hilsen

Roadhouse
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det vil ikke undre mig om det vil havne i noget med 30 timer og 8-10.000 kr. i materialer.
mvh
ktm

Med venlig hilsen
ktm

 

klinker i en kælder det laver man sku da selv biggrin det er super nemt.... men hvis du vil betale for det koster den vel 3 arbejdes dage + materialer.... jeg ville tro det var sted lige omkring 15-20 K....

men som sagt kan du altså nemt selv lave det på 1 dag plus lidt fugning... og så købe dig et fladskærms TV eller noget andet sjovt for de penge du lige har sparet biggrin
Til PMA: 30 timer for en håndværker ... og man kan selv gøre det på 24! Så er håndværkeren enten en svindler ... eller også er du dæleme skarp til at lægge klinker wink ´
Nej, jeg gør det ikke selv, for jeg er i besiddelse af 10 tommelfingre når det gælder klinker på væg/gulv eller fliser! Så derfor er jeg nødt til at betale mig fra det sad

Med venlig hilsen

Roadhouse

PS. Må erkende at størrelsen på beløbet/beløbene overrasker mig noget - i negativ forstand!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis