Intet bad i lejligheden

Hej! Jeg står for måske at skulle flytte ind i en lejlighed med min kæreste hvor der intet bad er. Er der nogen der kan hjælpe mig med hvor (man kan få) og hvordan vi får sat en brusekabine op i vores soveværelse? Er det overhoved noget vi må gøre selv? Håber megt på en masse gode svar.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det må man ikke selv i en lejlighed!

Brusekabiner kan ellers købes i byggemarkeder og i hvidevareforretninger (og det er ikke svært at stille dem op).

Du skal nok henvende dig til ejendommens administrator, der kan oplyse om evt. specielle krav. Den skal også registreres af ejendommen af hensyn til varmeregningen!
Mange tak for svaret, Men er der nogen der ved om man kan købe brusekabinder specielt til det formål, hvor der evt. er en nemmere måde at montere den (og få vandet fra bunden væk.)? der var nogen der skrev om en pumpe i en brusekabine der var gået i stykker, så det er vel sådan noget man skal ha, en pumpe der kan pumpe vandet ud fra bunden.
Det er over 10 år siden, jeg sidst købte en brusekabine til det formål, men den gang kunne man købe pumper, der var lavet specielt til formålet, med ventiler, der bliver monteret på varmt og koldt vand, der forhindrer at man kan lade vandet løbe når pumpen er slukket.

mvh
Torben
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis