Klage!

Først blev jeg så overstrømmende lykkelig, jeg havde fundet Jer igen. Så blev jeg så forfærdelig ulykkelig, da jeg opdagede, at I havde lukket mig ude, ude fra det tætte nærvær vi havde haft, og det, bare fordi jeg havde været lidt væk.
Det er simpelthen for stærkt.
Jeg har skrevet det ene indlæg efter det andet, men hver gang jeg ville delagtigører Jer i det, blev porten smækket i, med ordene: "Du er ikke mere velkommen hos os, når du er så glemsom, og når du har skiftet mail-adresse.

Nå, man er jo ikke låsesmed for ingenting, den smule port.

Så her er jeg altså igen, men jeg vil altså have mit gamle navn igen.

Basta!!

LEON
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvem er du? Vi vil ikke have dig her!! Gå væk!! Det er ikke for sjov at du bliver smidt af!! Jeg sladrer til Administartor!! Smut!!

:-)

Ved altså ikke hvem du er... Men du skal da være velkommen tilbage! Leon #1
Hvofor du er blvet smidt af aner jeg ikke, for der er mange der er registreret for mange år siden som kun kommer forbi en gang imellem.

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Hart lige passet familien et par dage, så må det være godt.

Jeg blev glad, da der var nogle der havde læst mit indlæg, men naturligvis ked, da dem, jeg hørte fra, slet ikke kendte mig- fra før.
OK., sådan er det altså.

Jeg er måske den eneste overlevende fra ca. 2001, men så må deres oldebørn have ført deres navne videre, for jeg kan da se nogle navne jeg kender fra dengang.

Nå- jeg kan fortælle Jer, at vi havde det hyggeligt i gamle dage, rigtig hyggeligt.
Jeg ved ikke rigtig hvor hyggeligt I har det nu, jeg har ikke haft tid til at læse alle indlægene igennem endnu, men jeg kan da se, at også mine indlæg stadig er tilgængelige.

Jeg skal give Jer en gåde:

Jeg har ikke skiftet navn, blot nummer.

De bedste hilsner

Leon
Jeg kan skam godt huske dig Leon!

Og dine mange gode råd, specielt om låse!

Så fra mig skal der lyde et "velkommen tilbage". Mon ikke Jørgen kan give dig et nyt password til dit gamle navn.

mvh
Torben
Det var godt "Sørensen" så er jeg da ikke helt alene i denne verden.
Ja jeg venter også på Jørgen, jeg havde ventet ham hurtigere, når jeg nu skrev "Klage", men han er nok forhindret, måske er han i Budapest.
UHA et billede, der viste sig for mine indre øjne, det var fælt.

Hyg
de bedste hilsner

Leon
Annonce
Hej Leon.
Og her gik jeg og var nervøs for hvad der var sket dig. Sendte privatbesked til din beskedbox på siden. Intet svar. Mail o.lign. havde du jo ikke lagt ind i din profil.

Kan du huske alt det pjat vi lavede, f.eks. om hvepse med ThomasB, dig og mig?. Jeg kan fortsat tudgrine når jeg læser indlæggene. Den fik en på fatasien.

Et stort velkommen, og så må det være nok om det, for nu skal du i arbejde.

Jeg har et redskabsrum i carporten som er aflåst og med nøglen forsvundet. Det har den været siden du pausede den på siden wink . Græsplænen er blevet lang i de år, og indkørslen vokset til, så vi holder med bilerne på vejen, og bruger machete for at komme ud til dem, altsammen på grund af dig.

Det er ikke en fancy lås, men jeg ærgrer mig over at ofre en låsesmedbiggrin , og karm og dør er for godt til at bryde døren op, kan du foreslå noget?

Billede af døren vedhæftes.

Mvh. JørgenE
Hej Jørgen

Ja du kan tro jeg kan huske det, og har savnet det, jeg har også lurekigget på indlægene, og siddet her og skralgrinet. Det er jo utroligt hvad man kan finde på, i fællesskab, det er tydeligt, at vi inspirerede hinanden. SKAL VI IKKE SE AT KOMME IGANG IGEN.

Jeg så den besked du sendte mig, om hvordan jeg kunne logge mig ind til min gamle profil, men det lod sig ikke gøre, kan du finde på en anden måde?

Jeg har jo haft meget travlt med mit byggeri, men efter hvad jeg kan huske, var det største problem nok, at min computer gik ned, og at min mail blev fyldt med en hel masse fremmede beskeder, så jeg tog en hurtig beslutning, og skrottede skidtet, fik mig en ny computer, og samtidig en ny mail adresse.
Så gik der lidt tid, hvor jeg skal indrømme, at jeg glemte Jer lidt, og da jeg kom i tanke om Jer igen, var der lukket, og det var mig umuligt at komme ind.
Da jeg så besluttede mig for at lade mig registrerer igen, opstod der endnu et problem. Jeg måtte tage et 3 års kursus i engelsk, for begyndere, for at udfylde registreringen.
Og så- ja så er jeg her.

Dit låse problem:

På det højre billede kan jeg næsten se nøglehullet i låsen, og det er faktisk en forudsætning for at bestemme hvilken lås det er. Kan du tage et billed, der viser nøglehullet, altså det der er i selve låsen, og ikke det der er i langskiltet. Altså, du skal ikke tage langskiltet af, nøglehullet på langskiltet må god være på billedet også.
Jeg tror det er en REX lås du har, og i så tilfælde er der kun (Jeg tror det er 36 forskellige nøgler), så det skulle være omkommeligt at låne sådan et sæt nøgler i et byggemarked måske, eller hos en låsesmed.
Nøglehullet kunne også ligne RUKO stålnøgler, og det er straks en anden sag, som vi ikke gider at tale om, før vi ved om det er sådan een.

Jeg takker for den pæne velkomst, og har lige taget mig en conjak, (sådan staves det da ikke) til min kaffe, og skåler for et morsomt og lærerigt gensyn.

De bedste hilsner

Leon
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis