Er livet ikke bare skønt?

Hej alle sammen.

Jeg sidder og arbejder og arbejder..

Kl. er nu 04:40 og jeg sidder foran min computer på min nybyggede førstesal og kigger udover skoven og markerne. Det er ved at blive lyst og det er stadig lidt diset. Radion spiller, solsorten pipper lystigt, græsset er fugtigt, træerne er helt lysegrønne, dyrene på folden udenfor er så småt begyndt at komme ud og nu virker arbejdet bare så dejligt nemt - jeg er slet ikke træt.

Hver gang jeg tænker på alle de arbejdstimer (ca 1000) jeg har lagt i huset, så virker det bare som ingenting i forhold til denne times oplevelse af LYKKE!

Lige nu er der bare ingen ondskab i verden...

Jeg måtte bare dele det med jer smile

Mvh
ThomasB

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af ThomasB (den 23-05-2003).]
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kære Thomas

Med 1000 timers gør det selv arbejde er sjælen da også hærdet til endnu en tid i denne verden. - ellers kan du jo bare tænke på alle de rare penge som du har sparet (1000 lds timer = 300,000 kr?)

mvh Ander Kruse
Hej smile

2 mand af 500 timer er faktisk ret meget, når jeg tænker over det.

Ja, jeg er hærdet wink
Der er ikke mange udfordringer i at skrue en skrue i et brædt mere smile

Selvom jeg stadig mangler et halvt hus, så kunne jeg godt tænke mig nogle andre projekter at gå igang med - f.eks ville jeg enormt gerne igang med at renovere en båd. Fruen (økonomiministeren) har sagt NEJ! Jeg skal først være færdig med huset, og det er nok også bedst sådan.

1000 lds timer = 300.000,- kr?
Nej nej, de er mindst det dobbelte værd, i forhold til alm. håndværker priser smile
Det bliver dobbelt så godt når man selv lavet det. Det føler man ihvertfald.

Alt i alt regner jeg med at spare ca. 1.100.000,- ved at lave mit hus selv. At det så MÅSKE ikke bliver helt så godt, kan jeg godt leve med. (ikke noget byggesjusk her) Om ikke andet, så har jeg hygget mig med det...

Mvh
ThomasB
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis