Byggematerialer

Jeg skal til at bygge hus, og vil høre om der er nogen der kender til et sted på nettet, hvor man kan købe restpartier af bygge materialer.
F.eks kunne det være at der var nogen der havde nogle LECA blokke i overskud, som de vil sælge billigt, eller fliser, f.eks. Herregårdssten osv.

Findes der nogle steder på nettet der sælger restpartier ?

:-) Jens
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv www.DBA.dk , eller prøv at søge på google efter brugte byggematerialer. Vær opmærksom på at du formentlig ikke sparer ret meget.

Jeg købte for 14 dage siden, 7 bigbags med mørtel på dba.dk for kr. 100, men med transport så betalte jeg kr. 2.000, OK jeg har da sparet ca.1500 i forhold til hvis jeg havde købt et læs mørtel fra den lokale trællast. Men tilgengæld så skal jeg formentlig bruge 0,5-1 kbm mørtel mere, og så er besparelsen minimal

Du kan købe rigtigt mange billige byggematerialer/restpartier problemet er bare at transporten æder det hele op.

Mvh

Klaus
der findes også steder hvor du kan købe genbrugsmaterialer og restpartier. feks steder som www.skave-nedbrydning.dk . Tror måske at det har været oppe at vende før, hvor der var links til flere steder. Prøv evt at søg på det her på siden, eller google.

mvh jan
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis