puch maxi k har kun 3 skruer i topstykket hehe

kan en puch godt køre med 3 skruer i topstykket for en vespa ciao kan også køre med to hvad kan der ske ved det

mvh. John
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det er min puch har kun tre hva kan der ske ved det jeg har strammet dem godt så topstykket og cylinderen ikke fucker op

mvh. John
Hej,
Jeg tvivler på at den kan holde tæt. Du har garanteret knækket en støtte nede i motorblokken - ikke sandt ?
Du kan købe en støtte med 8 mm gevind for neden og så bore stumpen ud og dreje gevindet op til 8 mm. Det er ikke nogen særlig vanskelig operation.
Mvh
Vangsøe

Vangsoe
ja men jeg har ingen gevind drejer evt godt råd men der er god kompresssion der er lige skiftet pakninger og der kommer luft gennem indsugningen men jeg kan godt se det den slutter ikke helt tæt topstykket en mekanikker jeg kender siger er er umuligt hvis den magler den ene skrue hvor feks en ciao vespa kan køre med top pindbolte

mvh. John
jeg fik den startet ved at give den en snaps i tændrørs hullet fordi jeg ikke har karburatoren endnu og den tager fulde omdrejninger med 3 kan det passse

mvh. John
Hej,
Kender du ikke en smed eller en maskinstation i nærheden - de kan fikse det gevind på 10 min. Støtten med overstørrelse gevind i bunden kan du garanteret købe hos T-Hansen
Mvh
Vangsøe

Vangsoe
Annonce
prøver at finde en og har massere af pindbolte 8x6 mm yes et sted

mvh. John
På en maxi sidder de i en firkant, derfor vil toppen blive skæv, samt den vil ikke slutte tæt.
På en ciao sidder de i en trekant, derfor forskellen.

Gevindskærer, aldi har haft dem til 149 for et sæt med alt i, så mon ikke andre har det i sammen prisklasse.
Penge må du jo have, alle disse knallerter må jo koste et eller andet.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
brug en ornepik og drej stupen ud med. fordi du kan ikk kører med 3 pindbolte det holder måske en uge eller 2 men på et eller andet tidpunkt vil det blive utæt, og hvis du så er alt for langt hjemmefra er det noget lort. som sagt brug en ornepik som er et bor med omvendt gevind hvis du ikke kender det.
og når den trede pindbolt ryge så har du mistet kompresionen.??
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis